Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Sandra - 1 augusti 2011 21:17


Jag är i ett lyckorus just nu, efter att äntligen pratat med min familj. Jag har varit hemlighetsfull om en sak ett tag nu och nu känns det som det är okej att avslöja vad som ska hända.


Jag ska äntligen få min Carl, på riktigt. Vi ska nämligen gifta oss, vilket kanske inte är en jättestor chock eftersom vi varit förlovade i ett och ett halvt år.   

På lördag, den 6:e Augusti 2011 säger vi ja till varandra bakom stängda dörrar. Efteråt träffar vi vår familj för att fira under en liten lunch tillsammans. Och det kommer inte bli nåt stort och märkvärdigt den dagen. Vi kommer självklart ställa till med en fest där vi har vår familj och våra närmsta vänner för att tillsammans fira och hylla vår kärlek till varandra. Men den kommer att ske till nästa sommar.


Vi vill hålla det enkelt och avslappnat och jag är så fruktansvärt lycklig att vi båda två är helt överens och vill ha samma sak.


Så nu blir vi en riktig familj, älskling. Du är hela min värld och jag älskar dig obeskrivligt mycket!   


         



Av Sandra - 1 augusti 2011 13:32


Nä, nu var jag elak. Inte än. Men jag önskar att han gjorde!! Snart i alla fall! Det är 37 dagar kvar till det beräknade förlossningsdatumet. Men vem vet, han kan ju komma när som helst liksom!


Min väninna Johanna, födde sin dotter i 36+4 tror jag. Och där är jag ju snart!    Jag kanske borde fixa dom allra sista sakerna till Kotten nu då... Som att packa BB-väskan till oss alla tre. Måste köpa blöjor och lite annat smått och gott. Annars är vi all set! Clear to go! Men jag har ju som sagt blivit sjuk, och jag mår piss så jag får bege mig till affären när jag känner att jag orkar.


Btw, det är ett jäkla liv i magen idag!    Han rör sig jättemycket, sparkar mig på revbenen och trycker ner huvudet i bäckenet, och det är inte skönt kan jag berätta! Men det har varit så lugnt där inne de senaste dagarna så jag nästan började bli orolig. Men idag är det full fart igen.


  Här är jag i vecka 34+4 idag. Längtan är enorm.

Av Sandra - 1 augusti 2011 10:30


Som sagt så har jag åkt på årets förkylning. Det kändes bättre igår kväll men nu känns det som huvudet är tre gånger så stort som förut och näsar bara rinner.


Åhh... Jag som ville börja aktivera mig. Nu vecka, ny månad liksom! Har ju hur mycket som helst som jag vill göra nu ju. Dessutom börjar Kalle jobba idag så jag kommer vara ensam hela dagen också. Fan vad tråkigt!   


Jag tror inte att jag har nån feber men jag känner mig ändå yr.. Så det blir inga äventyr utanför dörren idag.. Men rastlös är jag! Har ni några tips på vad jag kan sysselsätta mig med idag? =)


Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards