Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Sandra - 12 augusti 2011 20:47


Vi är nyss hemkomna efter att ha varit på bio tillsammans med Emma  & Fredrik och sett "Captain America". Se inte den, för det var en riktig skitfilm!   

Fast alla tycker ju om olika så... Jag tyckte att det sög i alla fall.


Jag är så fruktansvärt trött trots att jag fick en tupplur i eftermiddags på två timmar, men det gjorde mig nog ännu tröttare... Jag måste färga håret... Kanske kan vila en stund och göra det sen... För i morgon ryker håret!   


Jag önskar att jag hade mer kraft men jag är helt färdig... I morgon får ni se resultatet! Godkväll!

Av Sandra - 12 augusti 2011 14:30

Det gör fan ont! Är det såhär förvärkar känns eller? Det kommer och går hela tiden. Det hugger liksom till i underredet, en stickande smärta liksom. Och magen blir hård och lilleman rör sig jättemycket där inne. Jag ligger just nu i sängen och vilar, får se om det försvinner om en stund. När vet man att det är allvar liksom? Haha... Man är ju supernojig hela tiden, men jag tror knappast att det äe såhär dom riktiga värkarna känns. Det trycker på neråt på nåt sätt... Det är väl hans huvud som stöter emot nåt kanske. Aja, vi får väl se!

Av Sandra - 12 augusti 2011 12:04


Så gott folk, jag har kommit så långt att boka tid till klippningen!    I morgon klockan ett rycker svallet! Ska bli sjuuukt spännande!! Men jag tänkte färga det ikväll eftersom vi inte hinner det i morgon... Vad säger ni? Svart igen kanske? Eller blir det för "hårt" liksom? Mörkbrunt? Rött hade ju varit coolt, men jag har nog för mörkt hår för att det ska gå... I sådana fall måste det blekas först. Hm... Vågar man på sig det?   


Nu ska vi iväg till Willys och handla lite inför söndag, vilket jag ser oerhört mycket framemot! =) Ska bli så fruktansvärt roligt att träffa alla! Många har jag inte träffat på flera år! Så detta är ju ett ypperligt tillfälle att återuppta kontakten igen.


Rött, svart, brunt? Vad säger ni?



Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards