Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Sandra - 11 augusti 2011 18:41


Har haft en sjukt trevlig dag tillsammans med Johanna och Tinny på Entré idag. Äntligen börjar höstmodet ta fart och affärerna är fullproppade med assnygga kläder som jag vill haaa!!!    Men jag var duktig och hejdade mig, jag är trots allt fortfarande gravid, men inte länge till ;), men jag har ju en del kilo att bli av med först... Sen har jag verkligen min stil redo i huvudet och det kommer bli så jävla snyggt.   


Men lite blev det ändå =)

    Vit top från H&M 69,50

Armband från Glitter 69,50 Nagellack från H&M 29,50 tror jag! Och en Earcuf! Har inte riktigt bestämt mig om det är snyggt än haha...


       

Världens sötaste Tinny! Hon börjar bli så stor, men nu är hon ju skitrolig! Skrattar, snackar och hittar på bus.   


Jag har fortfarande den sjukaste beslutsångesten! Har ju pratat om att klippa av mig allt hår till en kort tuff frisyr. Men jag vet asså inte om jag vågar!!! Mitt hår är så jävla slitet så det bästa hade ju varit om jag bara klippte av skiten. För att hålla på med löshår med en liten nyfödd är ju inget jag vill... Plus att det kostar fan en jävla massa pengar...   Men kommer jag sakna det långa håret? Kommer Kalle tycka det är snyggt? Kommer jag klä i det?!? Johannas svärmor är frisör och det var hon som klippte Johannas ascoola frilla, så jag vet ju att hon kan ge mig den frisyren jag vill ha...


Gaaaaaaaaahhh.... Vad tycker ni?? Hjälp mig!

Av Sandra - 11 augusti 2011 12:15


Jag har sådan fruktansvärd beslutsångest!!!!

Jag har ALLTID alltid velat våga mig på en kort, tuff frisyr men modet har inte räckt till. Min vän Johanna klippte sig kort för ett tag sen och det blev så in i helvetes snyggt! Jag var så avundsjuk så jag nästan dog. Här kämpar jag med löshår var och varannan dag och så går hon runt i en skitsnygg kort frisyr. Rackarns   


Jag har varit fascinerad över Rihannas frisyrer också. Hon är ju så snygg att man blir galen. Och när hon klippte sitt hår kort, ville jag bara springa till frisören och ha exakt likadant! Men modet räckte än en gång inte till!


     


Tänk er mig i det... Nu är jag en riktig härmapa, jag vet, Johanna ;) Men jag kommer förmodligen inte våga denna gången heller...


  Visst är det fräsigt! Det ser sjukt coolt ut i profil också, rakat på sidorna och en liten tofs i nacken! Asläckert ju!! Vad tycker ni? Ska jag våga? =)

       

Av Sandra - 11 augusti 2011 10:41


Dagens Mamma är väldigt lik gårdagens   Jag trivdes så bra i det! Men jag bytte top i alla fall haha... Snart ska jag bege mig ner mot Entré och träffa Johanna & Tinny en sväng och fika! Ska bli väldans mysigt såhär i regnrusket! Den här gången glömmer jag fan inte paraplyet...


  Ha en bra dag allihop!

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards