Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Sandra - 7 augusti 2011 15:15


Jag kom mig själv nr jag redan gått utanför dörren att jag höll på att glömma Dagens Mamma! Så det blev lite spontant i hissen haha...  


 

Det blev en kort runda på stan, Panduro Hobby för att vara mer exakt. Nu är det snart dags att måla och lacka gipsmagen! Allt ligger redo för att sätta igång och vara kreativ! Självklart får ni se resultatet!   


  Jag måste bara visa den bästa och smartaste presenten till gravida! Fick den av Julia, och tro mig, den kommer bli väl använd!   

    Stort tack för den!   

Av Sandra - 7 augusti 2011 11:09


Igår var den bästa dagen i mitt liv hittills då vi fick säga "ja" till varandra. Det var så oerhört romantiskt och allting blev exakt som vi ville! Vi hade med oss våra vittnen, Johanna och Fredrik inne i rådhuset, och ett stort tack till er som ville vara med och göra den här dagen ännu mer speciell!   


Efteråt mötte vi upp delar av våra familjer och begav oss sedan till en restaurang där resten kom, inte Kalles pappa tyvärr, eftersom han är ute till sjöss och jobbar. Där njöt vi av en god lunch och mycket trevligt sällskap.


Ett stort tack till våra familjer och vänner som var med och tack till alla som gratulerat önskar oss lycka! Vi är väldigt glada!   


Här får ni ett litet urval av bilder!


                   


Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards