Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Sandra - 9 augusti 2011 19:55


Fan, vilken underbar dag vi har haft! I eftermiddags strosade vi på stan en runda, försökte hålla oss borta från regnet så gott det gick för såklart glömde vi ta med paraplyet... Sandra i ett nötskal!

Det blev ingen direkt shopping, bara lite nödvändigheter till söndag!   


Nu är vi hemma efter att ha käkat middag på Broderstugan, vi lider av fet paltkoma båda två så det får nog bli en samarin för min mage är nog i chock. Men det var så sjuuukt gott! Har ju inte ätit ordentligt lagad mat på hur länge som helst...


    Kalle käka planka och jag b&w. Mummaaaa!!


Nu ska vi däcka på soffan, övermätta och överbelåtna!

Av Sandra - 9 augusti 2011 11:52


Snart ska vi ge oss ut i regnet med paraplyet i högsta hugg! Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Inte sant?   


Dagens Mamma!


 

Av Sandra - 9 augusti 2011 09:41


Det finns inget bättre än att vakna utvilad och glad! Och idag mår vi mycket bättre så vi kan njuta av en helt ledig dag tillsammans! Jag har nyss stigit upp men Kalle ligger kvar och drar sig lite, den gottegrisen... Det var ju trots allt hans alarm som väckte mig!   


Så idag ska vi ge oss iväg och käka en god lunch på stan och bara njuta! Får försöka få tankarna på annat än att jag vill att Lilleman ska komma nu! Jag börjar bil riktigt otålig... Fast vi har ett föräldrargruppsmöte att se framemot i morgon i alla fall...


Ni får ha en bra dag!

Dagens mamma kommer självklart senare =)   Bjussar på en gammal bild på oss! Detta var när vi precis hade träffats.  

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards