Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Sandra - 27 augusti 2011 22:16


Jepp. Nu ger jag nog upp för idag. Huvudet fullproppat med tankar och bilder om hur jag vill att livet ska se ut om ett år. Ja. Jag har bestämt mig nu. Och jag kan ärligt säga att motivationen har aldrig varit så hög som den är nu. Helt otroligt att man kan bestämma sig så. Nu är det bara upp till bevis och oj vad jag ska bevisa. Jag vet att detta kommer bli bra. Så jävla bra!


Godnatt.

Av Sandra - 27 augusti 2011 17:07


Aaahh... Jag älskar när det regnar. Det bli automatiskt svalare i luften och mer behagligt att leva som gravid. Jag blir varm för minsta lilla så jag uppskattar verkligen om hösten kommer nu. Sen är jag ett big fan av höstmode och jag längtar tills Lilleman är ute och man kan starta sitt nya liv. Med en ny familjemedlem och med nya rutiner.   

Nu ska jag bara stå ut den sista vägen dit... Förhoppningsvis håller regnet i sig!


Jag var nere en sväng på Entré, bara som lite tidsfördriv. Köpte mig några ansiktsmasker, då jag inte tänker ge upp kampen mot dålig hy! Fyyy! En keps blev det också, för dom dagarna man helt enkelt inte pallar fixa frillan.


Och såklart! Det är ju lördag! Jag och Kalle försöker få in en ny tradition, i hopp om att bli väldigt, väldigt förmögna. Så vi försöker komma ihåg att köpa varsin sånhär:


  Keep your fingers crossed! Ikväll är det kanske vår tur! För självklart måste dom skrapas tillsammans av makarna Henriksson.


Nu: Lasagne! Och resten av kvällen mys i soffan med några filmer. Jag ska inte klaga egentligen!   

Av Sandra - 27 augusti 2011 11:14


Godmorgon!

Fan, vad skönt att vakna upp till ösregn idag. Då det inte är 25 grader, sååå skönt. Då kanske mina fötter håller sig normala idag...   


I natt har jag sprungit typ 6 gånger på toaletten, snacka om att lilleman har tryckt extra mycket på blåsan. Jag hatar nätterna nu för tiden, man får ju ändå aldrig sova i ett svep. Drygt.

 

Kalle ska jobba idag igen, så trist! För mig alltså, ville ju ha sällskap idag. Bara ligga och mysa hela dagen och titta på massa filmer... Men så får det bli i morgon istället, då är han ledig.   


Just det! Vi fick en Babybjörn bärsele av en kompis till Kalle! Den är ju helt oanvänd! Kanonbra ju.

   


Snacka om att vi har allt till lilleman nu! Bortskämd unge, redan inne i magen!

Nä nu ska jag hoppa lite på Kalle, han kan gott stiga upp! =)    

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards