Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Sandra - 8 augusti 2011 13:36


Igår gjorde vi äntligen klart gipsmagen! Vi satte oss ner tillsammans jag & Kalle och målade. Vi kom underfund med att vi inte är speciellt bra på att måla men det var jäkligt roligt i alla fall! Det ser ut som om två femåringar har gått igång och klottrat!   

Men det var i alla fall något som vi gjorde tillsammans och det kommer bli ett fint minne i framtiden!


     

 

  Tjusigt va? Hahaha... Jag ska bara lacka baksidan också för extra hållbarhet sen åker den upp på väggen i Kottens rum!


Tro det eller ej, men nu har vi åkt på nåt igen. Kalle har varit uppe hela natten och mått jättedåligt och nästan kräkts, och nu känner jag mig konstig också... Så jävla typiskt nu när vi hade två helt lediga dagar tilsammans. Men det är vår vanliga tur!


Så nu ska vi bädda ner oss i soffan och ha ett filmmaraton och hoppas på att vi mår bättre. Ha en bra dag allihopa! 

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards