Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Sandra - 5 augusti 2011 21:44


Har haft en härlig kväll med Julia, som nyss gick härifrån. Vi stack ner en vända på Big bowl och spelade två serier. Ni skulle sett min ursnygga bowlingstil alltså! Men efter ett tag blev det jobbigt som fan, så vi satte oss och spela lite Jack Vegas istället. Och jag vann fanimej! 140 spänn, tackar för det!


Nu sitter jag här, trött som ett ålderdomshem och med halsbränna. Va fan skulle jag på det friterade snacksen, men dom är ju så satans goda. Blir till att svepa en samarin, sen blir det nog fan bingen alltså. Är supertrött och i morgon väntar ju en speciell dag!   


Så håll er uppdaterade, har utsett min bror till fotograf i morgon! Kommer bli perfekt! Trevlig kväll allesammans!

Av Sandra - 5 augusti 2011 16:36


Hallå!


Idag var jag en sväng på Entré med kära Hannah! Det var så himla kul att träffa henne då det var evigheter sen sist.   

Vi tog en fika och snackade skit på Wayne's coffee och bara hade de bra!

     


Självklart blev det lite shopping också ;) Hittade två ascoola kepsar till Lilleman och en svart kjol till mig. Behöver verkligen något nytt som passar! Jag bara sväller mer och mer för varje dag...   Kjolen ska jag i alla fall ha på mig i morgon tillsammans med  en söt blus. Det är ju en stor dag i morgon gott folk ;) Mer om det sen!


   


Och äntligen fick jag mitt paket från H&M som jag beställde för typ 3 månader sen. Passar perfekt att ha med till BB när Lilleman kommer!   


 

Nu ska jag göra lite förberedelser inför i morgon. Man vill ju se så bra ut som möjligt, trots att jag är stor och tjock ;)

Av Sandra - 5 augusti 2011 10:35

Godmorgon!


Fast jag har varit uppe ett par timmar nu. Nätterna blir bara värre och värre hela tiden, jag får sova max två timmar i sträck innan jag måste upp på toa. Så sjukt enerverande! Så när jag var uppe för femte gången klockan nio gav jag upp. Slängde i en maskin tvätt och vek kläder.


Igår kväll när Kalle kom hem från jobbet så bestämde vi oss för att göra den där gipsmagen jag pratat om! Det var svårare än vad jag trodde men Kalle klarade det galant. =) Den ligger just nu på köksbordet och torkar, fortfarande! Det måste vara fuktigt i luften annars hade det ju inte tagit sån tid!


Jag ska iväg och köpa nån fin färg och lack sen. Annars kommer den bara smula sönder.


Här har ni resultatet såhär långt i alla fall!


  Den ska bara slipas till och målas, sen är den klar! Kommer fler bilder senare=)


Nu måste jag göra mig i ordning, ska träffa älskade Hannah idag som jag inte träffat på typ två månader! Sjukt! Det ser jag framemot   

Av Sandra - 5 augusti 2011 00:16

Förklaring följer...

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards