Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Sandra - 30 augusti 2011 18:57

Jepp. Sammandragningarna from Hell har varit på besök ett par gånger. Men nu lugnade det ner sig lite. Det kändes som huden på magen skulle spricka till slut! Helt otroligt vad kroppen kan göra. =pJust nu ligger paret Henriksson utslagna på soffan efter en jäkligt god middag! Kotletter, pommes och bea. Kan det bli bättre? Tveksamt! Nu ska vi se "cops", älskar se idioter göra bort sig. Ha en trevlig kväll!

Av Sandra - 30 augusti 2011 14:32


Pappa och Tesse har nyss kört efter lite fika hemma hos Henriksson! Det var nog sista gången dom träffade mig innan lilleman kommer! Förhoppningsvis! ;)  


Och tusen tack för alla fina saker! Ni skämmer bort mig! Jättefint, tack tack!   


Snart kommer min man hem, ska man vara en duktig hemmafru och fixa middag? Naa... Han är ju aldrig hungrig när han kommer hem ändå! Ikväll blir det nog inte många knop... Jag känner mig dötrött i kroppen igen så jag tror jag ska kasta mig en stund på soffan och vila ögonen lite.



Av Sandra - 30 augusti 2011 10:00



Ja, magen alltså. Här ska ni få se hur konstig magen kan se ut ibland...


 

Åh, ja och så måste jag via vad vi åt till middag igår kväll. Jäkla tur man har en man som är kock för jag hade aldrig kommit på att laga detta. Tur jag hade att där blev lite över som lunch till mig idag! Mumma!


 

Nu är här snabbstädat också, man får lov att ta genvägar när man är gravid för att böja sig är inte det lättaste... Ska snart ner en sväng och handla lite fika mm. Och se om Kalles iPhone kommit med posten idag, i sådana fall kan jag ju fixa den till honom också. För han är inte den tekniska typen ;)   

Ha en bra en!

Av Sandra - 30 augusti 2011 08:46


...har jag fått sova lite i natt. Jag har bara varit uppe fyra gånger vilket är en lyx! Jag tror tuppluren på soffan igår eftermiddag gjorde susen också. Ska börja med tupplurer nu fram tills förlossningen. För man vill ju inte vara helt tömd på energi när det väl sätter igång.


Usch, ja igår kändes det som man hade blivit överkörd. Det var en känslomässigt jobbig dag med brist på sömn och allt annat. Men idag är en ny dag! Jag har fått sovit, i alla fall 7 timmar! Och det känns, jag mår mycket bättre.   


Så nu tänkte jag plocka undan lite här hemma, man får passa på när orken faller på! Och sen skäms jag att ha besök när här inte är fint. Jag hoppas på att min pappa och styvmamma kommer förbi idag. Det hade varit underbart att få träffa dom nu precis innan förlossningen sätter igång. Tyvärr jobbar Kalle, men han är ju hemma efter fyra, älskar när han är hemma på kvällarna!   


17/8 Fredrik    
25/8 Kalle    
28/8 Emma  
29/8 Robban  
31/8 Andy
1/9 Fredrik
2/9 Therese
4/9 Robban
5/9 Julia
6/9 Yasse
7/9 Carin (Som även är det beräknade datumet)
8/9 Jens
9/9 Håkan, Camilla
10/9 Johanna
11/9 Caroline
12/9 Martina
13/9 Emma
14/9 Sandra, Mamma

Ingen gissning till idag! Illa ;) Annars får vi se om Andycandy har rätt om i morgon! Åh, vad jag hoppas!

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards