Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Sandra - 26 augusti 2011 19:46


Trots att jag har en skitdag lyckades den ändå bli bra då jag träffade söta Ac för en fika och lite shopping! Hittade jättefina saker så nu är jag lite gladare igen...  


  En supermysig kofta från Gina Tricor, 249 kr, En grön sjal 99 kr.   Och sen upptäckte jag jag köpt två klockor! Ett armbandsur från Ur & Penn, 250 spänn, super rea! Och en klocka i halsband från Gina Tricot, 179 kr. Är mycket nöjd!


Åh vad jag längtar till hösten... Då har jag äntligen min lille kille och kan få slippa alla besvär som att vara gravid...   


Ikväll blir det inget avancerat, har nyss rensat och organiserat i garderoberna, såå skönt! Så nu blir det att vila och komma i säng tidigt. Goderkväller!

Av Sandra - 26 augusti 2011 16:40

Nu har jag fan fått nog, ursäkta men jag måste verkligen få kräka av mig annars kommer jag bryta ihop totalt!


Jag är så in i helvetes trött på att vara gravid nu! Besvären blir bara värre och värre heeeela tiden. De senaste veckorna har jag börjat känna mig som en jävla pensionär! Jag kan verkligen knappt röra mig. Mina knä är helt fuckade, jag kan varken böja eller resa mig utan att det gör sviiiiinont. Mina händer och handleder är cp, när jag vaknar på morgnarna kan jag knappt röra fingrarna och det gör också svinont, plus att mina fingrar ser ut som prinskorvar!


Och fötterna ska vi inte ens snacka om. Alltså allvarligt, ni får se själva, så behöver jag inte skriva hur jävla jobbigt det är! Jag ser verkligen ut som en jävla elefant.

  Detta är verkligen inget man skrattar åt. För detta är INTE roligt. Jag får vara glad för att det är sommar så jag kan gå i flipflops, för det är de enda skorna som passar mig just nu. Det gör så ont att gå så ni anar inte. Ni ser ju hur svullen jag är.


Jag har hela tiden tyckt att jag har haft en hyfsat bra graviditet, och att den inte har varit för svår för mig. Mm, eller hur! Nu är det katastrof. Allt jag gör går åt helvete. Jag kan knappt gå, inte stå, sitta eller ligga. Allt jag tar i tappar jag för att känseln i händerna försvinner då och då. Och när man tappar nåt, vart hamnar det då? Jo, på golvet och då måste jag ju börja mig vilket är ett helvete det också.


Sorry, Lilleman, men du får fan inga syskon. Nu vill mamma ha ut dig annars blir jag nog snart inlagd på psyk.


Så. Tack.

Av Sandra - 26 augusti 2011 08:23


Godmorgon alla!

Är det inte en underbar dag idag? Jag vaknade visserligen ganska tidigt för att jag har sovit och legat som en kratta inatt så min rygg är helt cp. Och det var inte lönt att försöka längre så det  var lika bra att stiga upp!


Igår kväll var vi en sväng på festivalen, det var galet mycket folk överallt men ändå jättemysigt!

Kalle fick sin burgare och sen begav vi oss till Stortorget för att se Bob Hund. Haha, alltså vilka lirare. Sköna typer och sådär, men inte riktigt min smak. Vi stannade inte alltför länge då jag knappt kunde stå på mina feta elefantfötter. Så vi tog ännu en vätskepaus på Café Rasoir innan vi begav oss hemåt. Det var en mycket mysig kväll och jag tror att Kalle var nöjd med sin lediga dag också.   

            

Ursäkta den dåliga bildkvalitén...   


Och idag ska jag träffa AC en sväng, fika och skvallra lite!   

Det tycker vi om! Senare ikväll ska jag faktiskt ta det väldigt lugnt, vila upp mina stackars ben och fötter och gå och lägga mig tidigt. Det har varit ett par fartfyllda dagar och det gillas men känns i kroppen! Det kan ju faktiskt bli förlossning när som helst och då är det bäst att man vilar så mycket man bara kan och samlar kraft!

12 dagar kvar till BF!



Såhär ser det ut just nu!

 

17/8 Fredrik    

25/8 Kalle  

28/8 Emma

29/8 Robban

31/8 Andy

1/9 Fredrik

2/9 Therese

4/9 Robban

6/9 Yasse

7/9 Carin (Som även är det beräknade datumet)

8/9 Jens

9/9 Håkan, Camilla

10/9 Johanna

12/9 Martina

13/9 Emma

14/9 Sandra, Mamma
 
Då har vi Emma på tur, får se om hon lyckas pricka rätt, det hoppas vi!

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards