Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Sandra - 13 augusti 2011 19:28



Jag har så mycket att greja med tills i morgon, men sautan vad tugnt det är idag!

Dock så lyckades jag baka muffins till slut, men dom smakade inte så som muffins ska göra... Men dom får fan duga!    Och sen känns det inte som att armarna är tillräckligt långa heller. Jag känner mig som T-Rex! Når liksom inte grejer, haha...

Ööh.... jag är väl bara trött, men samtidigt fruktansvärt uttråkad!

 

Kalle är på jobbet, vi har inte setts på hela dagen eftersom han fortfarande låg i sängen när jag drog i förmiddags. Jag hoppas inte att han dröjer allt för länge på jobb, för jag vill ha nån att prata med nu! Aja, får väl försöka lägga mig tidigt idag.


Just det ja, magen min har sjunkit en hel del nu! Betyder det att det snart kan vara dags? I hope! Jag vill träffa dig nu, Kotten! Jag ska bara se till att packa klart BB-väskan också sen är vi all set! Jag har svårt att hitta motivationen till att göra en massa saker, för jag är så trött i kroppen alltid... Så nu ska jag vila en stund, sen så kanske jag orkar med saker!   

Av Sandra - 13 augusti 2011 17:39


Jepp, jag vågade och jag är så fruktansvärt nöjd! Jag trodde inte att jag skulle älska det direkt, utan att man skulle vänja sig med tiden, men Tina förstod mig och det blev kanonbra! Nu känner jag mig riktigt snygg och tuff!   


                       



Vad tycker ni?   


  (F'ärgade ju håret igår, och det syns ju, men det gör fan inget för det blev så jävla bra!!!)


Så jag rekomenderar VARMT att ni går till Tina på Studio Arton i Skurup, tack än en gång!



Av Sandra - 13 augusti 2011 07:31


God morgon, god morgon!

Jag kunde helt enkelt inte somna om så jag fick stiga upp helt enkelt. Gillar inte alls att vara uppe såhär tidigt, men det är väl bara att vänja sig.   


Men idag! Idag är det den stora dagen då jag ska klippa mig kort! Jag har aldrig någonsin haft så kort hår som jag ska klippa idag. Jag har hållt på med löshår i flera år nu och jag börjar bli trött på det. Och det har man minsann inte tid med när man har en nyfödd. Så vi håller tummarna för att det blir snyggt, annars får det bli keps ett tag framöver.


Snacka om att jag har börjat bli nervös inför förlossningen igen... Jag har nämligen börjat känna förvärkar, dom började för ett par dagar sen. Och innan dess har jag liksom inte känt nånting alls! Och det blev en liten väckarklocka... Det är snart dags liksom!   


Vi i "pargänget" har valt ut några datum som vi gissade på att lilleman skulle komma och lagt 100 spänn var i potten! Det börjar bli hög tid att kolla in den listan och se vem som gissade när. Jens, om du läser! Maila den till mig eller nåt!   


Vill bara visa hur fantastisk kroppen kan vara, hur den kan förändra sig för en sån här sak.


  

Detta var den första magbilden jag tog! Här vet vi inte ens hur långt gången jag är.


  

... och såhär ser magen ut nu! Jag hoppas verkligen att jag slipper bristningar... har inte fått en enda än! Men visst är det fantastiskt?

Ha en bra en alla!

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards