Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Hemligheten avslöjas! <3

Av Sandra - 1 augusti 2011 21:17


Jag är i ett lyckorus just nu, efter att äntligen pratat med min familj. Jag har varit hemlighetsfull om en sak ett tag nu och nu känns det som det är okej att avslöja vad som ska hända.


Jag ska äntligen få min Carl, på riktigt. Vi ska nämligen gifta oss, vilket kanske inte är en jättestor chock eftersom vi varit förlovade i ett och ett halvt år.   

På lördag, den 6:e Augusti 2011 säger vi ja till varandra bakom stängda dörrar. Efteråt träffar vi vår familj för att fira under en liten lunch tillsammans. Och det kommer inte bli nåt stort och märkvärdigt den dagen. Vi kommer självklart ställa till med en fest där vi har vår familj och våra närmsta vänner för att tillsammans fira och hylla vår kärlek till varandra. Men den kommer att ske till nästa sommar.


Vi vill hålla det enkelt och avslappnat och jag är så fruktansvärt lycklig att vi båda två är helt överens och vill ha samma sak.


Så nu blir vi en riktig familj, älskling. Du är hela min värld och jag älskar dig obeskrivligt mycket!   


         



 
 
Ingen bild

Martina

1 augusti 2011 21:39

Ett jätte stort grattis :) ha en underbar dag och njut av varandra!

 
Ingen bild

CaMilla

1 augusti 2011 21:43

Gud så överraskad jag blev när jag läste det, Gud vad skoj gumman, härligt att du funnit din kärlek, ett stort grattis från mig, Micke och Perla:)

 
Ann-Charlotte B

Ann-Charlotte B

1 augusti 2011 22:02

Grattis gumman....så glad jag är för din skull! Grattis till allt bebbe och giftas.....aaahhhh vad lycklig jag blir. Kärleken finns....jag visste det!!

http://skyangelmorsan.blogspot.com

 
Ingen bild

Carin o Håkan

1 augusti 2011 22:33

Gratulerar :)

 
Julia

Julia

1 augusti 2011 22:48

Coolt! Glad för er :)

http://missbehavin.blogg.se

 
Ingen bild

BondeLisa&BondeJohn

1 augusti 2011 23:20

OOOOOOOOOOOOMG!!!! OMG OMG OMG!
Jaa.. jag skrek det ut högt också! ;D
HERREGUD va roligt! *Har fortfarande lyckorus*
SUPER MEGA JÄTTE GRATTIS till er båda! <3
Jisses vad underbart Sandra! Du kommer bli en FANTASTISKT vacker brud! <3
Kramar i miljoner till er båda från oss båda och hela familjen! <3

Sandra

1 augusti 2011 23:23

Taack kära du! =)
Du har förmågan att göra en ännu gladare med ett sådant inlägg, Lisa! Tack för lyckoönsknngarna!

 
Ingen bild

Åse

1 augusti 2011 23:41

Wow.....lilla gumman! Så underbart! Tusen kramar till er alla två...ehhh....tre....;)

 
Anna

Anna

2 augusti 2011 11:00

Grattis, grattis :)

http://livetmedskorpan.blogg.se

 
Ingen bild

pinna

2 augusti 2011 12:15

<3 så härligt, jag anade nästan det;)
Stort stort grattis till er båda!!!

 
Ingen bild

Dede

2 augusti 2011 17:37

Stort Grattis:) Och hoppas ni far en underbar dag nar det ar dags

 
Ingen bild

Amanda T

3 augusti 2011 16:18

ÅÅH herregud va roligt för dig vännen!! Tänk så mycket som händer på 2 år! Att vi varit iväg på en liten roadtrip, suttit och pimplat vin under sommaren, jobbat och slitit som djur under julbord men framför allt att du blivit mamma och snart fru!! Är verkligen super glad för dig och att du är lycklig och mår bra! Kan säga detsamma om mig själv. Man trodde nog aldrig man kunde bli såhär lycklig :) Hoppas din bebis kommer snart så att ja kan få träffa er!! All lycka till dig och din familj! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 31 oktober 2011 19:38

Japp, nu överger jag bloggplatsen för att jag tycker inte att den lever upp till mina krav. Så hädanefter kommer jag blogga ifrån blogspot.com och min nys länk är:   sandra00-mittlivshistoria.blogspot.com ...

Av Sandra - 30 oktober 2011 12:14

    Igår firades det Halloween på Big Bowl och vi gick in för det ordentligt med pynt och kostymer. Tyvärr gjorde inte gästerna detsamma. Där var väl fem stycken på sin höjd som kom utklädda. Så tråkigt! Vågar folk inte eller? Vi i personalen var...

Av Sandra - 29 oktober 2011 12:16

Kom och fira halloween med oss på Big Bowl! Det är utklädnad som gäller och bästa kostym vinner ett fint pris! Så kom och bowla, spana in personalen och festa! Jag tar med min kameran så imorgon lägger jag upp bilder, förhoppningsvis! :)...

Av Sandra - 28 oktober 2011 12:30

  Japp det blev ännu en kur med antibiotika för tåhelvetet. Och fan ta den om det inte blir bättre denna gången. Tre tabletter om dagen i tio dagar! Ska bara komma ihåg att ta dom... Av någon anledning glömmer jag ofta såna saker...   Kvällen p...

Av Sandra - 28 oktober 2011 08:59

Sitter just nu på vårdcentralen. -igen! Men min förbaskade tå som fortsätter att jävlas med mig. Jag hoppas att dom ger mig en antibiotika kur till och att det gr över då. För inte fan vill jag att dom ska hålls på att skära och ha sig... Jag blir to...

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards