Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Sandra - 19 juli 2011 23:13

Nu är vi nysshemkomna från en supertrevlig kväll tillsammans med lilla gänget!

Vi grillade korv i rörsjöparken och njöt av kvällssolen.


       


Min dator är så seg så detta lilla inlägg har tagit mig nästan 20 minuter, så nu her jag upp för dagen! Godnatt!


Vill bara passa på att gratulera Marica & Daniel till deras lilla prinsessa som kom idag! Lycka till med nya familjen!   

Av Sandra - 19 juli 2011 16:43

Underbar dag idag också! Jag njuter verkligen just nu och mår så förbannat bra! Gäller att ta vara på den här känslan innan Djävulen kommer igen, han var faktiskt på en snabbvisit i morse, men jag lyckades skrämma bort honom!   


Vi var på Entré och fikade med Emma & Fredrik, men vi var tvugna att sticka iväg efter en liten stund och gå på besök hos vår älskade barnmorska! Och efter detta besöket känns det så bra! Hon är fantastisk, så lugn och förstående med allt. Och när jag sa att jag ville spela in Kottens hjärtljud så var det ju självklart!


     

I väntrummet hos barnmorskan, alltid ska man spela allan!

   


Så här får ni höra hur vår lille sons hjärta slår så fint i min mage.


  Jag kunde inte sluta le... Och inte Kalle heller för den delen. Herreguuuuud vad vi längtar!


Ikväll ska vi grilla i Rörsjöparken tillsammans med Emma, Fredrik, Robban och Therese. Ett ypperligt tillfälle att ha med kameran och få några bra bilder! Så det kommer förmodligen en uppdatering senare ikväll igen.

Ha det bra alla :D

Av Sandra - 19 juli 2011 09:15

De senaste kvällarna har jag faktiskt haft sällskap av Kalle i sängen! Vi har tittat på en film eller nåt sånt, men som vanligt somnar jag ju alltid dirket som en klubbad jävla säl. Har inte sett färdigt en film på hur länge som helst. Men konstigt nog så är hans sida av sängen alltid tom på morgonen när jag vaknar! Då visar det sig att jag håller ett förbannat oväsen på nätterna, har tydligen börjat snarka vilket då är olidligt för honom som går och lägger sig på soffan. Och när jag stiger upp trippar han in i sängen igen. Haha, så lever vi!


  

Jag gillar det inte! Men stackarn måste ju få sova ;)


Idag ska vi till barnmorskan! Wopdido! Och nu har vår ordinarie kommit tillbaka igen. Den här gången tänkte jag spela in Kottens hjärtljud och ha kvar som minne. Det är så himla mysigt att få höra dom varje gång, man blir ju tårögd... Annars händer väl inte så mycket idag tyvärr. Tycker det är rätt trist nu för tiden, dagarna kommer och dagarna går. Jaha. Jag vill gå på bio! Ska försöka övertala någon att följa med mig, annars går jag fan själv! Har ni gjort det nån gång?


Ha en bra dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards