Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Sandra - 25 juli 2011 21:01



Jag har läänge länge försökt filma Kottens sparkar och rörelser med utan resultat. Det är precis som han har vetat om det och slutat bara för att jag så gärna velat ha det på film. MEN! Idag lyckades jag! Woho! Jag har iofs en film sen innan men där låter jag konstigt och det hade blivit pinsamt att lägga upp.   


Så kolla in det här gott folk! Jag ligger på sidan i soffan och lyckas fånga ögonblicket då det är gymnastik i magen på mig. Se och njut!   



  Jersey Shore är självklart igång i bakgrunden haha... Vi är inne på sista säsongen nu så vi får paniktitta på nåt annat sen =P


Just det! Har upptäckt en ny craving!

   Tuttifrutti-ringar! Yummiiie!

Av Sandra - 25 juli 2011 18:11

I förmiddags drog jag, Johanna & Tinny en sväng till Ikea!

I vanlig ordning så väckte Johanna mig 08.30 och frågade, så det var bara att stiga upp och göra sig redo! =)


Så idag blev det såhär!  


  Den blev lite suddig, men jag ville inte rulla upp då Kalle fortfarande låg och sov. Man skymtar hans arm där i bakgrunden =)


Tyvärr blev Ikea besöket inte så långt då jag hade sjuk hjärtklappning och blev anfådd av minsta lilla asträngning. Så jag kom hem till slut och jag mår fortfarande likadant... =( Så tyvärr blev jag tvungen att ställa in lunchen med Ac idag, men vi tar igen det på torsdag istället!   


  Söta Johanna & Tinny på Ikea   


Vi lyckades ändå vara lite produktiva idag, städade, tvättade och storhandlade. Nu är jag så trött att det blir fan att ligga på soffan resten av kvällen. Jag blir väldigt trött snabbt nu för tiden. Men inte konstigt! Jag går ju runt och bär på hur mycket extravikt som helst. Nu väger jag 85 pannor! Scheisse!   


Nä, nu ska jag slänga mig i soffan. Det kommer mer ikväll gott folk! Ta hand om er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards