Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Sandra - 17 juli 2011 21:35

Nu är vi helt färdiga och jag hoppas på lite hederligt mys innan jag däckar. Det har varit en långt dag och jag känner verkligen hur ögonen går i kors... Kalle sitter på sängkanten och käkar potatisbullar med ajvar. Snacka om kombination! Fast det blev ingen middagssensation för mig heller. Nudlar. Yey. Men va fan, annars brukar jag ju leva på mackor så omväxling förnöjer! Imorgon får det fan bli nåt ordentligt, för såhär kan man ju inte hålla på.   


Imorgon är det måndag. Jaja, alla dagar bara flyter ihop när man går och är så ledig som jag är. Har snart varit hemma i två månader, det har gått sinnessjukt fort! Hoppas bara tiden som är framför oss går lika fort, så den lille kan komma ut. Min bonussyrra är väldigt höggravid just nu och hennes BF's datum kom idag, och förmodligen händer det inget på ett par dagar till. Men jag hoppas för hennes skull att deras prinsessa snart är här!   


Tänkte boka tid hos en fotograf imorgon som kan ta några fina bilder på mig, Kalle och magen innan denna tiden är över. Kan ju alltid vara kul att få ett ordentligt fotografi och hänga upp =)

Hoppas bara det inte är alltför lång väntetid! Jepp jepp, nu blir det huvudhopp i bingen!

Godnatt!


 

Bara för att bjuda på nån bild så kommer här en härlig en på mig och min brorsa för ett par år sedan som jag hittade nergrävd i ett gammalt album. Den får mig att skratta, vi är lika störda båda två.   

Av Sandra - 17 juli 2011 16:51


Idag var den här svensken uppe med tuppen, 07.15 för att gå på barnloppis i folkets park. Jag fick sällskap av Julia, mycket trevligt! Skitstort och massor med grejjer, konstigt nog hittade Julia fler fynd än vad jag gjorde. Men jag lyckades komma över två svincoola leksaksbilar eller rättare sagt bussar. Och billigt blev det, 2 spänn så det tackar jag för! Så just nu pryder dom lillens rum.


  Och vi har precis haft finbesök! Min kära pappa och hans underbara fru, Tesse har varit här på kaffe och kauga! Och dom var även så snälla att hjälpa oss att borra och sätta upp lite hyllor på balkongen. Så äntligen börjar lägenheten bli klar, nu är det bara två hyllor som ska upp i Kottens rum sen är det klart =)


   Så fint så!   Och här har vi Dagens Mamma! Så såg jag ut tidigt i morse i väntan på bussen påväg till Folkets Park. Skulle ju fotat helbild istället så det hade blivit en ordentlig Dagens Mamma, men det får komma i morgon istället.

Nu ska jag fanimej slänga mig på soffan för jag är fan helt färdigt... Har så ont i mina leder också. Rackarns... Men men, ha en bra dag alla!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards