Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Sandra - 14 juli 2011 18:37

Goderafton!


Det blev en tur till Ikea idag och vi upptäckte snabbt att vi inte var dom enda som tyckte det var en god idé en regnig dag som denna. OMF*G! vad mycket folk där var. Så det var bara att vässa armbågarna igen, men jag hade ändå feelingen inne från söndagens Ullared besök, så det gick bra trots allt. Efter några punkteringar på skon*, barnvagnsattackerade hälar, och barnaskrik vart vi äntligen klara och ganska nöjd med resultatet. Jag fick det jag var ute efter och även lite kvalitetstid med min älskade mamma, fast nästa gång vi ses gör vi det i lite lugnare miljöer, eller vad säger du, mamma?   


                 


Det blev en byrå, vist blev det bra? Tack älskling för att du tog initiativet att skruva ihop den!   Även lite nya gardiner (den nya plastblomman fick också vara med), skötbordet på plats med nästan alla grejer man behöver. Var också tvungen att visa sängen, blev så nöjd med allt! :D


Nu inväntar jag bara Erik som kommer med våra Gekås kassar som vi inte pallade kånka med på tåget. Har ju lite smått och gott där också att packa upp! Älskar att bygga bo!


Nu ska vi njuta av varsin jordgubbssmoothie som jag slängde ihop nyss! Och sen blir det soffläge resten av kvällen, så jäkla skönt!   


 


Ha det!



*Skopunktering är när någon trampar av en skon så hälen hänger utanför. Sjukt jävla drygt.


Av Sandra - 14 juli 2011 09:42

God morgon, God morgon!


Inatt har jag minsann sovit jättegott, inte drömt nåt speciellt konstigt som jag brukar göra, men jag blev dock väckt av min lilla krigare inne i magen.    Så då var det dags att dra rumpan ur sängen.

Och vilket perfekt väder vi har idag också! Det passar mig aldelles utmärkt för idag ska jag träffa min älskade mamma och vi ska åka en sväng till Ikea! Jag kan nog aldrig få nog av Ikea. Jag älskar att gå bland alla ljus och plastblommor och plocka på mig. Men jag måste försöka hålla mig idag, jag är bara ute efter en byrå till Kottens rum. För det var ju en jäkla massa kläder han fått redan och det är fullt i garderoben! Snart värre än sin mamma och han är inte ens ute än!

Men då min superfina "clementinblomma" dött (efter otroligt mycket kärlek och omtanke) så är det nog läge att införskaffa en ny plastblomma. Just nu består vårt hem av 80% plastblommor för vi kan helt enkelt inte hålla levande blommot vid liv. Jag har nog fått en förbannelse över mig eller nåt...

Men Ikea alltså! Bäst att göra sig klar.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards