Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Sandra - 10 juli 2011 20:32

Puh! Den här dagen har varit en äkta semesterdag! Det blev stranden för hela slanten idag och såklart hade vi fika med oss. Vuxenpoäng till oss! Det var riktigt gött att ligga och slappa hela dagen i solen och det blev faktiskt två dopp! Trots att det var snorkallt i vattnet! Så nu ligger vi helt utslagna i sängen och siktar faktiskt på en tidig kväll då vi ska besöka berömda Ullared och Gekås tidigt som attan imorgon! Det blir min första gång (och Kalles också för den delen) och jag är väldigt spänd på Hr det kommer vara! Förmodligen är det en shoppoholics paradis där men jag måste göra mitt bästa för att inte få ett återfall och handla tusen miljoner onödiga saker som vi INTE behöver! Det som står på listan är:1. Babytäcke+kudde2. Blöjor och div. Hygienartiklar (om det är avsevärt mkt billigare)3. Vattenflaskor till Annikas gym Och förmodligen hittar vi massor med annat roligt! Vi kommer resa hem till Malmö igen på torsdag. Vi känner att det blir lagom att tacka för oss och lämna Österlen för denna gången. Och då mina vänner! Då kommer det massor med bilder på allt vi gjort :) klockan ringer halv sex så nu får vi dra ner persiennerna och nanna kudde så vi orkar med den stora utflykten imorgon! Ullared, herr se come!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards