Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Sandra - 23 juli 2011 18:34

Yey, detta blev verkligen inte den lördagkvällen jag ville att det skulle bli. Jag var nere på Entré innan idag och fixade en present till Julia då det satte igång ordentligt... Så det var bara att knata hemåt igen och jag kan verkligen inte ta ett enda steg utan att det känns som hjärtat ska hoppa ut ur bröstkorgen på mig.. Och foglossningen ska vi inte ens snacka om.


Nu har jag börjat bli rastlös och sitter och spelar Plants vs Zombies. Ett roligt tidsfördriv haha... Men annars blir det inte mycket mer ikväll. =( Jag får åka till Julia en annan dag och lämna presenten, är skitledsen över att det inte blev nåt. Men det kommer fler födelsedagar.


Ha så roligt ikväll allihopa, nu ska jag fortsätta döda zombies.


 

Av Sandra - 23 juli 2011 09:57

Nej nej nej nej nej!

INTE idag, jag har minsann varken tid eller ork för det här idag.

Det började igår så smått på bion, och jag försökte ignorera det så mycket jag kunde, men idag har det blivit värre.


För dig som inte vet, så får jag hjärtklappning och får svårt för att andas ibland. Det har med graviditeten att göra och det är inget farligt. Man har ju en hel del mer blod i kroppen som ska pumpas runt och hjärtat får jobba hårdare helt enkelt. Och när det sätter igång så sitter det oftast i hela dagen, och det är sjukt obehagligt och jobbigt. För man orkar ingenting och man blir jättetrött av minsta ansträngning. Det har jag inte lust med idag! För idag ska Julia firas med pompa och ståt! Tänkte faktiskt ge mig in till Lund och kika lite i affärer innan kalaset. Tänkte se om hon behövde lite hjälp för kvällen.


Men jag har INGET roligt att ha på mig! Förbaskade mage, jag vill ju kunna ha nån snygg klänning, men icke. För göra det bästa av situationen helt enkelt... Bild på Dagens Mamma kommer senare! :D


Ha en bra dag alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards