Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Sandra - 3 juli 2011 23:36

Här sitter jag efter många års (?) övervägande och skriver mitt första inlägg som bloggerska. Jag tyckte det kunde vara bra terapi och eftersom jag nästan alltid fört dagbok verkade detta som en ganska bra idé! Fast skillnaden är ju såklart att den här sortens "dagbok" inte har det där löjliga men ändå ställningstagande låset.


Så detta är för er, som visar intresse för mig och det som händer kring mig och mitt liv! Jag kan ju tänka mig vem som kommer vara först på att läsa ;) Men som sagt, vi får se vart det bär mig! Kanske kan bli nästa Kissie, ( och då syftar jag helt och hållet på antalet läsare hon har, inte innehållet) eller kanske hon där som är gift med Bingo? Eler dom har iaf kids ihop...

Hon har väl också en ganska framgångsrik bloggerska? Aja, nu ska vi inte ta händelserna i förväg! En sak i taget....


Jag ska bli mamma hörni. Hur häftigt är egentligen inte det? Men det känns som det är lite för rakt på... Jag kanske borde berätta  mer om mig själv först och historien bakom mitt liv? Njaa... känns som det hade blivit en tjock bok.


Vi gör den långa historien kort.

Jag har levt ett ganska stormigt liv. Haft en barndom som varit lite annorlunda, fast kanske ändå inte. Har haft dåliga förhållande (som alla har haft såklart) men speciellt ett som kanske har gjort mig till den jag är idag. Flyttat runt mycket har jag också gjort, inte varit en hejare i skolan direkt, inte varit speciellt ansvarsfull, en egoist ibland, en rebell, en lögnare. Men jag jag kan ärligt säga att jag gjorde en helomvändning.


För snart två år sen träffade jag mitt livs kärlek. Han är helt fantastisk! Aldrig trodde jag att man kunde känna så starkt för en person så som jag gör för honom. Och vi var väldigt noga med att berätta det för varandra och meningen "jag älskar dig", var inte långt borta. Kärlek och passion, många skratt men också tårar, så är vi här vi är idag. Sambos blev vi nästan direkt, förlovade efter knappt ett halvår och nu ska vi bli föräldrar. Jag älskar vart mitt liv är påväg och jag har aldrig sett på framtiden så ljust och med glädje och förväntan som jag gör nu.


Så hänh med mig här, så får ni ta del av min fantastiska resa genom sista delen av graviditeten och allt som hör därtill. Och livet efter det som mamma, och tillbaka till alla vanliga vardagsproblem med all sin charm.


Godkväll =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards