Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Sandra - 22 juli 2011 19:24


Snart ska jag bege mig in mot stan och bion med Julia.    Idag har vi bara legat och slöat på soffan hela dagen, jag och Kalle. Nu är han iväg och träffar ett par kompisar.


 


Jag funderar på att ordna en "babyshower" för mig och mina tjejkompisar. Fast jag är lite kluven på vad det egentligen innebär. Alltså jag uppfattar det som att man har en liten fest för det som komma skall. Man bjuder på lite god mat och dryck, myser och pratar om det som komma skall! Själva grejen är ju inte att jag ska få en massa presenter av mina gäster, utan det hade varit kul att samla alla tjejerna en kväll och bara snacka en massa skit. Och då kan man ju kalla det för en "babyshower"! Det är inte ofta man gör sådana grejer, alltså har tjejkvällar nu när man är gravid och man saknar det! Så det tänker jag bannemig fixa. Och det får ju bli snart eftersom tiden tickar på.   

Bra idé eller?

Av Sandra - 22 juli 2011 11:03


Japp, ikväll blir det bio igen! Den här gången ska jag gå tillsammans med Julia och se Brides Maids!


  Bio känns som ett bra nöje för mig, nu när man inte kan göra så mycket annat. =P Men den börjar inte förrän 21.20 ikväll så det hinner komma upp ett par inlägg till vill jag lova ;) Idag kommer Dagens Mamma!


Ha det gott där ute i regnet allihopa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards