Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Sandra - 18 juli 2011 19:33


Alltså vilken underbar dag det har varit!!! :D

Vi hade en mysig dag på stan, kom hem och fick besök av Kalles föräldrar och gissa vad dom hade med sig! Inte konstigt Claes lät hemlig på telefon! 

Stokke Tripp Trapp stol med Alla tillbehör! Det var precis vad vi ville ha men inte hade råd att köpa bara sådär på en gång, och det snappade dom visst upp!


    

Det krävdes många hjärnor för att få ihop stolen =)


 

Kalle var också jätteglad för presenten!


Här har vi grejerna, tack snälla Boel & Claes!


   

Och till slut fick vi upp hyllorna också i Kottens rum, visst blev det tjusigt? =)

Av Sandra - 18 juli 2011 16:05


Vi är nysshemkomna från en runda på stan, har varit iväg och fixat småsaker som man oftast skjuter upp. Kalle har förnyat sitt gymkort så han kan ligga i ordentligt, och sånt angagemang (?) gillar jag verkligen! ;)   Vi var även inne en sväng på mitt jobb, Big Bowl och tittade runt lite, dom är mitt uppe i renoveringen i Nattklubben och det kommer bli så jävla häftig! Så alla som älskar att gå på nattklubb ska ju definitivt spana in vår nya snygga nattklubb som har premiär den 8 september! DÄR ska jag stå så fort lillkotten är ute och jag känner mig redo för ett par extrapass igen. Det ser jag sjukt mycket framemot faktiskt. När man går hemma så vänjer man sig fort och dagarna springer iväg, men man kan även bli jävligt uttråkad så därför ser jag bara framemot att jobba lite när det är dags för det.


Och sen har vi bokat tid hos en fotograf också som ska fota mig, Kalle och magen. Hoppas bara på att jag inte är alltför svullen då, för det hade varit kul att föreviga den här tiden. 18 augusti blir det i alla fall, så Kotten får bannemig stanna där inne tills dess.   


Nu väntar vi in svärföräldrarna (Kalles mamma & pappa). Dom ringde i förmiddags och lät lite hemliga och frågade om dom kunde komma förbi. Och dom här två är inte kända för att vara speciellt spontana, så vi anar att nåt lurt är på gång! ;) Men det ska bli kul att träffa dom även om dom kommer tomhänta haha, för på fredag är det dags för Claes (Kalles pappa) att bege sig ut till sjöss igen. Han jobbar som kapten på ett typ lastfartyg och han kommer vara iväg till i början på oktober ungefär, så han missar tyvärr Kottens ankomst! =( Men sånt är livet.


Och i morgon är det dags för ett nytt barnmorskebesök, och tack gode gud slipper vi den vi hade förra gången, för nu är Ingrid tillbaka från semestern! Jag ska fanimig berätta om hennes ointresserade kollega, så inte nån annan råkar ut för samma sak, så jävla dåligt är det.


Jag vill även passa på att välkomna min vän Johanna till bloggandet! Kika gärna in på hennes blogg också och läs om hennes liv!  

Vesterfors.blogspot.com


Hadet!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards