Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

Att vakna upp i en tom säng.

Av Sandra - 19 juli 2011 09:15

De senaste kvällarna har jag faktiskt haft sällskap av Kalle i sängen! Vi har tittat på en film eller nåt sånt, men som vanligt somnar jag ju alltid dirket som en klubbad jävla säl. Har inte sett färdigt en film på hur länge som helst. Men konstigt nog så är hans sida av sängen alltid tom på morgonen när jag vaknar! Då visar det sig att jag håller ett förbannat oväsen på nätterna, har tydligen börjat snarka vilket då är olidligt för honom som går och lägger sig på soffan. Och när jag stiger upp trippar han in i sängen igen. Haha, så lever vi!


  

Jag gillar det inte! Men stackarn måste ju få sova ;)


Idag ska vi till barnmorskan! Wopdido! Och nu har vår ordinarie kommit tillbaka igen. Den här gången tänkte jag spela in Kottens hjärtljud och ha kvar som minne. Det är så himla mysigt att få höra dom varje gång, man blir ju tårögd... Annars händer väl inte så mycket idag tyvärr. Tycker det är rätt trist nu för tiden, dagarna kommer och dagarna går. Jaha. Jag vill gå på bio! Ska försöka övertala någon att följa med mig, annars går jag fan själv! Har ni gjort det nån gång?


Ha en bra dag!

 
 
Julia

Julia

19 juli 2011 11:29

Sandra, jag har semester, jag kan vara med dig heeeeela tiden! Var dock på bio igår meeen om vi väntar till den 22:e så kommer brides maids ut, sjuuuukt grym verkar den vara!

http://missbehavin.blogg.se

Sandra

19 juli 2011 16:42

Yeeey! Låter asbra! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 31 oktober 2011 19:38

Japp, nu överger jag bloggplatsen för att jag tycker inte att den lever upp till mina krav. Så hädanefter kommer jag blogga ifrån blogspot.com och min nys länk är:   sandra00-mittlivshistoria.blogspot.com ...

Av Sandra - 30 oktober 2011 12:14

    Igår firades det Halloween på Big Bowl och vi gick in för det ordentligt med pynt och kostymer. Tyvärr gjorde inte gästerna detsamma. Där var väl fem stycken på sin höjd som kom utklädda. Så tråkigt! Vågar folk inte eller? Vi i personalen var...

Av Sandra - 29 oktober 2011 12:16

Kom och fira halloween med oss på Big Bowl! Det är utklädnad som gäller och bästa kostym vinner ett fint pris! Så kom och bowla, spana in personalen och festa! Jag tar med min kameran så imorgon lägger jag upp bilder, förhoppningsvis! :)...

Av Sandra - 28 oktober 2011 12:30

  Japp det blev ännu en kur med antibiotika för tåhelvetet. Och fan ta den om det inte blir bättre denna gången. Tre tabletter om dagen i tio dagar! Ska bara komma ihåg att ta dom... Av någon anledning glömmer jag ofta såna saker...   Kvällen p...

Av Sandra - 28 oktober 2011 08:59

Sitter just nu på vårdcentralen. -igen! Men min förbaskade tå som fortsätter att jävlas med mig. Jag hoppas att dom ger mig en antibiotika kur till och att det gr över då. För inte fan vill jag att dom ska hålls på att skära och ha sig... Jag blir to...

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards