Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

Insomnia

Av Sandra - 30 juli 2011 06:14

Vilken natt alltså.

Det känns som jag inte sovit nånting alls! Så värdelöst. Vaknade första gången vid exakt samma tid som igår, 02.40, creepy eller? Var då uppe en sväng men gick och lade mig igen. Sen vaknade jag till vid fyra, och vid halv fem och nu klockan sex gav jag upp. Mådde illa som fan och svettades rejält... Så på med armbandet sen steg jag upp.


Just nu sitter jag ute i soffan och tittar på lite tv. Kalle hamnade tydligen här ute inatt, verkar som han också har haft svårt att sova. Nån gravid som läser som har haft samma problem med sömnen? Det börjar bli riktigt jobbigt nu, man kan bara inte ligga bekvämt. Så man vaknar av att man måste vända på sig.


Kom ut nu Kotten, innan jag blir galen.   

 
 
Ingen bild

Martina

30 juli 2011 07:08

Jag vaknade också hela tiden i slutet, och precis som du skrev, exakt samma tid! Tror inte jag kunde göra något åt det vad jag kan minnas.

Sandra

30 juli 2011 10:19

det är så konstigt att man vaknar samma tid flera nätter i rad! =P men antar att jag får stå ut helt enkelt =)

 
Ingen bild

CaMilla

30 juli 2011 10:09

Hej gumman! Låg också och vred och vände mig i slutet och kunde inte alls sova, tror att kroppen övar inför vad som ska komma, att man inte får sova längre!

Sandra

30 juli 2011 10:18

det är så jobbigt! man känner sig som en zombie hela dagarna =P

 
Frida

Frida

30 juli 2011 10:55

hej!! kolla in min blogg! din blogg är fin!! hoppas du gillar min!! /Frida

http://fridablogg.bloggplatsen.se

 
maria

maria

30 juli 2011 13:10

Halloj!
Jadå, du är inte ensam om att vakna samma tider. Jag har gjort det enda sen jag blev gravid i stort sett, med några få dagars undantag. :) Är ju dock inte lika långt gången som du.

http://ungochgravid.bloggplatsen.se

 
Carolina & Melanie

Carolina & Melanie

30 juli 2011 13:48

<3 massa kärlek till dig kusinen från mig och lillan....

http://www.carolina1985.bloggplatsen.se

 
Olgalicious

Olgalicious

30 juli 2011 15:35

Hehehee känner igen de där..:P
Håll ut..snart så!! :)
Kramen..

http://olgalicious.bloggplatsen.se

 
Kickan

Kickan

30 juli 2011 16:50

jag är i v.15 och vaknar alltid samma tid kl.10
alltid hungrig och vill ha något att knapra på hela tiden x)

http://skanelivet.bloggplatsen.se

 
ella

ella

2 augusti 2011 11:30

när jag var gravid med albin och Sixten gick de inte att sova. Magen var för stor och det var den ganska tidigt i graviditeten. Men så var de ju också två. Jag hade nog 6 kuddar. Jag på sidan. En under armen en mellan knäna nån bak i ryggen och under huvudet så klart. Måste säga att det hjälpte mycke. Ju större jag blev desto fler kuddar :) kram

http://www.tvillingrockers.blogg.se

Sandra

2 augusti 2011 12:12

din mage var ju enorm, men inte så konstigt eftersom där var två ju =) men jag får väl vänja mig vid att vara utan sömn nu ändå. jag har gett upp hoppet =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 31 oktober 2011 19:38

Japp, nu överger jag bloggplatsen för att jag tycker inte att den lever upp till mina krav. Så hädanefter kommer jag blogga ifrån blogspot.com och min nys länk är:   sandra00-mittlivshistoria.blogspot.com ...

Av Sandra - 30 oktober 2011 12:14

    Igår firades det Halloween på Big Bowl och vi gick in för det ordentligt med pynt och kostymer. Tyvärr gjorde inte gästerna detsamma. Där var väl fem stycken på sin höjd som kom utklädda. Så tråkigt! Vågar folk inte eller? Vi i personalen var...

Av Sandra - 29 oktober 2011 12:16

Kom och fira halloween med oss på Big Bowl! Det är utklädnad som gäller och bästa kostym vinner ett fint pris! Så kom och bowla, spana in personalen och festa! Jag tar med min kameran så imorgon lägger jag upp bilder, förhoppningsvis! :)...

Av Sandra - 28 oktober 2011 12:30

  Japp det blev ännu en kur med antibiotika för tåhelvetet. Och fan ta den om det inte blir bättre denna gången. Tre tabletter om dagen i tio dagar! Ska bara komma ihåg att ta dom... Av någon anledning glömmer jag ofta såna saker...   Kvällen p...

Av Sandra - 28 oktober 2011 08:59

Sitter just nu på vårdcentralen. -igen! Men min förbaskade tå som fortsätter att jävlas med mig. Jag hoppas att dom ger mig en antibiotika kur till och att det gr över då. För inte fan vill jag att dom ska hålls på att skära och ha sig... Jag blir to...

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards