Direktlänk till inlägg 15 juli 2011

Den 7:e November 2009

Av Sandra - 15 juli 2011 14:25


Farsdag!


Vi firade min kära pappa på Big Bowl med middag och bowling. Det var en helt underbar dag och vi hade skitroligt tillsammans. Men egentligen mådde jag svindåligt, jag hade en sambucabakfylla, och alla som har haft det vet exakt vad jag pratar om. Men det gjorde inget att jag mådde fruktansvärt för kvällen innan hade varit kanonbra.


Min gamla arbetskamrat, Jens, tvingade ut mig på bowling tillsammans med honom och hans kompis Carl. Jag var ganska tveksam först eftersom jag hade suttit i stolen hos tatueraren hela dagen och jag var lagom mör... Men okejdå, jag bodde ju trots allt ovanpå Big Bowl, så låt gå, annars kan jag bara gå hem.

Men vänta nu, "Kalle", han har jag ju träffat förr och han är ju ganska het, minns jag att jag sa till mig själv, så det var bara till att dra på sig nåt snyggt och hänga på!   


Efter några strikes, rännor, bowlingklot genom taket, utspillda shots och en och annan cigg så drog vi hem till Kalle, det fortsatte med Guitar Hero, gin, redbullvodka, en massa skratt och slutligen några sambuca, det låter som en blöt kväll och det var det. Men vi fattade i alla fall tycke för varandra efter att jag gjorde väldigt klart för dig vad jag tyckte om dig och tänkte det fick bära

eller brista. (spriten gjorde mig modig, som jag annars inte är).


Pappa var väldigt glad och nöjd med sitt farsdagsfirande och dom åkte hem, och jag gick hem till mig. Och då hade vi redan hunnit smsa en massa under dagen och bestämt att vi skulle ses på kvällen igen, så jag drog på mig ett par mjukisbyxor (som jag får höra för lite då och då) och tog bussen till kirseberg. Och så började det, vi sågs nästan varje dag efter det och jag fick så starka känslor direkt. Vi hade så roligt och det bara klickade liksom. Allt var väldigt intensivt i början och vi ville inte vara utan varandra en sekund. Jag tänkte ofta för mig själv att det var inte normalt att känna såhär för någon så snabbt, jag blev blixtförälskad! Och det dröjde inte särkilt länge tills han sa dom magiska orden till mig, det ögonblicket var perfekt, jag har aldrig någonsin upplevt ett sådant lyckorus förut som jag fick då. Det bästa var att jag visste att du menade det, därför hade jag modet att säga likadant.


Inte långt därefter så flyttade jag in till dig, vi förlovade oss ca 4 månader senare och allting var bara så perfekt och jag var kärare än nånsin. Det låter kanske inte som den bästa kärlekshistorian du hört, men för mig är det så. För det är ju den enda gången jag fallit för någon på riktigt, och första gången jag älskar någon så fruktansvärt starkt. Jag ska verkligen skatta mig lycklig som har haft den turen och möjligheten att hitta mitt livs kärlek, det är jag evigt tacksam för. Jag känner mig så trygg och älskad tillsammans med Carl och jag vill inte ändra en enda sekund med mitt liv just nu!


Den 7:e November 2011 kommer vi att fira vår tvåårsdag tillsammans. Och inte är vi ensamma heller, utan tillsammans med vår son. Jag förstår att folk kan tycka att det har gått snabbt för oss, men varför vänta när det känns så himla rätt? Vi vet ju inte vad som kan hända i framtiden och man ska ta vara på varje sekund i livet. Och bara tanken på att vi två ska bli tre gör mig aldelles varm av lycka inombords.   


Jag hoppas du vet, och det tror jag du gör, hur mycket jag älskar dig. Och snart börjar vårt liv som familj och jag längtar så mycket. Du har gjort mig till världens lyckligaste!


     


 
 
Ingen bild

Malin

15 juli 2011 15:05

Gud vad härligt det låter!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 31 oktober 2011 19:38

Japp, nu överger jag bloggplatsen för att jag tycker inte att den lever upp till mina krav. Så hädanefter kommer jag blogga ifrån blogspot.com och min nys länk är:   sandra00-mittlivshistoria.blogspot.com ...

Av Sandra - 30 oktober 2011 12:14

    Igår firades det Halloween på Big Bowl och vi gick in för det ordentligt med pynt och kostymer. Tyvärr gjorde inte gästerna detsamma. Där var väl fem stycken på sin höjd som kom utklädda. Så tråkigt! Vågar folk inte eller? Vi i personalen var...

Av Sandra - 29 oktober 2011 12:16

Kom och fira halloween med oss på Big Bowl! Det är utklädnad som gäller och bästa kostym vinner ett fint pris! Så kom och bowla, spana in personalen och festa! Jag tar med min kameran så imorgon lägger jag upp bilder, förhoppningsvis! :)...

Av Sandra - 28 oktober 2011 12:30

  Japp det blev ännu en kur med antibiotika för tåhelvetet. Och fan ta den om det inte blir bättre denna gången. Tre tabletter om dagen i tio dagar! Ska bara komma ihåg att ta dom... Av någon anledning glömmer jag ofta såna saker...   Kvällen p...

Av Sandra - 28 oktober 2011 08:59

Sitter just nu på vårdcentralen. -igen! Men min förbaskade tå som fortsätter att jävlas med mig. Jag hoppas att dom ger mig en antibiotika kur till och att det gr över då. För inte fan vill jag att dom ska hålls på att skära och ha sig... Jag blir to...

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards