Alla inlägg under september 2011

Av Sandra - 1 september 2011 14:41


Idag har jag spenderat förmiddagen och lite av eftermiddagen på Entré för ovanlighetens skull! Det blev först lite klippning, kände att det inte riktigt blev en lättsam frisyr sist och idag hade jag verkligen inte ork att ta mig hela vägen till Skurup för att få det fixat. Så jag fick en tidig tid hos Karin på Nikita Hair, som var jätteduktig och den här gången blev det kanon! Mycket lättare att styla nu!   


     

Älskar även min nya sjal... Superduper mysig!

Nu kan jag ha det både framåt och bakåt om jag vill!


Sen blev det en fika med Marica, Danne & Lilla Leah.   

Så himla söt dötter dom har, men såå liten!!! Jag fick hålla det lilla knytet och man stelnar ju som en pinne när man är så ovan, men det faller naturligt sen. Förhoppningsvis... Jag längtar sååå efter lilleman nu! Hoppas det sätter igång. Just nu har han fått värsta hickattacken i magen och jag har haft rätt ont idag... Menssmärtor ända ut i ryggen och det spänner och hugger som fan...


Nu ska jag slänga mig på soffan så kanske det går över, är sjukt jobbigt i alla fall.

HA det!

Av Sandra - 1 september 2011 08:31


Alltså nu sitter jag här och tittar på det där jävla tv-programmet Unga Mödrar igen. Jag får egentligen skylle mig själv att jag blir så arg...

Men seriöst!? Är ALLA danska tonåringar lika dumma i huvudet eller? Nä, jag ska inte dra alla över en kant men va fan... Höggravida "Lisa" står och röker på balkongen samtidigt som hon har sammandragningar, och den andra lämnar den ena tvillingen hemma medans hon går ut med den andra i vagnen. Jag blir förbannad...


Man borde få godkänt att skaffa barn eller nåt för vissa passar sig inte som föräldrar!

Så nu har jag spytt av mig lite.


Idag ska jag fika med Marica, Danne och deras lilla Leah! Ska bli så roligt att träffa dom och deras lilla guldklimp!   


Och sen skulle jag åkt till Skurup och klippt mig, men jag får nog ställa in det får jag har jääävligt ont idag, typ i ljumskarna och ryggen. Förbannat också... Men det känns inte så kul att åka så långt när man känner så... Får se om nån på Entré kan klippa istället...


HA en bra en!

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards