Alla inlägg den 19 september 2011

Av Sandra - 19 september 2011 19:40


Idag var vi och hämtade bilderna som vi tog för ett tag sen på mig, Kalle och magen. Dom blev verkligen superfina och vi är kanonnöjda! Det enda jag stör mig på är att jag är så jäkla svullen, men jag var ju trots allt gravid...   


Här har ni dom!


   


Och såklart måste jag ju lägga upp en bild på världens sötaste bebis, vår älskade Loke!  


 


Fan vad jag längtar tills i morgon!! Jag är så otroligt taggad inför Xtravaganza mötet och spänd på när jag kan sätta igång. De här 20 kilona ska ryka, och det snabbt! Och sen är det ju tatueringsdags också! Äntligen. Har inte gaddat mig på ett år typ. Galet! Och så vill jag ju självklart göra klart min arm... Kanske ska låta brorsan öva lite på mig?  =) Om du läser dett, bror, fixa in en tid så vi kan sätta igång!   


Nu ska jag bädda ner mig och titta på Idol. Toodles! 


Av Sandra - 19 september 2011 11:31


Jag har helt enkelt inte kunnat somna om sen matningen klockan 9 i morse. Så det var likabra att gå upp och göra sig nyttig. Slängde i en maskin tvätt och plockade lite här hemma medan mina pojkar snusade jävligt gott i sängen.


    Men nu är dom uppe i alla fall =) Skönt att inte vara ensam längre!


I morgon ska jag bli tatuerad! Vad och var det blir får ni se. Innan dess ska jag på informationsmöte med Xtravaganza, dom ringde i morse och ville träffa mig. Så det ska bli sjuuukt spännande! Jag hoppas på att jag kan sätta igång snart. På måndag hade varit kanon för då har Kalle börjat jobba igen och jag har ju alltid svårt för att laga mat till mig själv eftersom min fantasi är sämst. Och det är ju även skitbra när man inte direkt hinner och orkar laga mat. Jag är sååå taggad!!!! Ska blir roligt att komma i form igen och självklart kommer jag blogga om allt!


Johanna skulle egentligen hälsat på idag men dom hade nog blivit magsjuka eller nåt. Så jäkla tråkigt, men inget att göra åt. Det kommer fler dagar!


Nu ska jag mysa ner mig i sängen med Kalle & Loke. Familjemys är bäst.


Tänkte bjuda på en bild på mig själv sen sist jag gick på Xtravaganza, där var jag riktigt smal!


 

Av Sandra - 19 september 2011 00:42


Det kan tyckas att jag har för bråttom, men nu vill jag verkligen börja min Xtravaganza resa mot ett smalare jag! När jag insåg att det inte kommer falla bort fler kilo i vätska och liknande fick jag ta in att jag nu väger ca 80 kg. Det går bara inte, jag trivs inte alls med det! Och jag kanske borde ha tålamod och ta det lugnt och så vidare, men jag vill ha något att fokusera på, något att bli besatt av när jag snarf ska vara ensam och Kalle går tillbaka till jobb.


Ja jag har ju min älskade son att lägga all min energi och tid på, men jag vill även göra något för mig själv! Jag är fullt medveten om att jag inte kommer kunna hårdträna på ett ganska bra tag framöver, men promenader är fan underskattade! Det kan  man komma långt på! Och det tänker jag göra också!


Jag har nämligen skickat iväg en intresseanmälan till Xtravaganza och berättat lite om mig och att jag är sjukt motiverad och ivrig till att sätta igång! Så håller tummarna för att dom hör av sig asap!


Nu ska jag lägga lilleman i sin vagga och sen mysa med min man! =) Godnatt!


  Här har vi ju motivationen...

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards