Alla inlägg den 29 september 2011

Av Sandra - 29 september 2011 18:22

Fan vad tiden springer iväg! Klockan är snart halv sju och nu skriver jag dagens första inlägg. Jag har verkligen inte haft tid förrän nu alltså. Loke har varit ganska gnällig de senaste timmarna, han är förmodligen övertrött och har lite magknip. Men jag tror jag lyckades få honom att somna nu till slut... Stackars liten =(


I morse skulle det egentligen blivit promenad med Emma & Therese men var tvungen att ställa in då vi skulle till BVC och väga lilleman. Sjukt störigt, för jag ville verkligen ut och gå... Men det hade nog inte gått så bra oavsett för jag har en super inflammerad tå som gör snoront... Så det fick bli ett besök till vårdcentralen. Hoppas fan att det blir bättre snart för jag måste ju ut och röra på mig! Så för tillfället får det duga med mina övningar som jag gör hemma istället.


Nä, nu vaknade Loke igen, efter typ 5 min så.. Ha en trevlig kväll alla!


  Såhär gott sov han. I 5 minuter... =P

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards