Alla inlägg den 4 september 2011

Av Sandra - 4 september 2011 23:11

Hmm.. Kan jag verkligen ha turen att få träffa min lilla hyresgäst i veckan? Det kän speciellt, går inte in på detaljer men det känns bara som att nåt kommer hända i veckan. Jag börjar dessutom bli nervös igen, men får se till att tänka positivt. Nä nu måste jag släcka ner, ligger ju här och slumrar! God natt =)

Av Sandra - 4 september 2011 20:05


Godkväll på er alla vänner och okända bloggläsare!

Jag hoppas att ni alla haft en bra helg, det har minsann jag! Även om dagarna flyter ihop och blir ganska lika men den här helgen har stått ut lite för en gångs skull. Tummen upp för det säger jag! Som ni säkert förstått så blir man ganska rastlös efter tre månader hemma =P


I alla fall, vi storstädade i förmiddags, najs najs. Sen blev det soffhäng heeela eftermiddagen och nu har vi nyss kommit hem från att ätit på "Mongolian Barbeque" Så jävla gott!


Nu ligger jag nerbäddad i sängen med laptopen i knäet och tittar på Idol. YES! Äntligen har det startat, men jag tycker bara om att se uttagningarn. Det suger att se resten.


Så, här händer det inte mer än så, gott folk! Haha, godkväll på er!


Dagen i bilder:


               

Av Sandra - 4 september 2011 11:15

17/8 Fredrik    
25/8 Kalle    
28/8 Emma  
29/8 Robban   
31/8 Andy   
1/9 Fredrik   
2/9 Therese  
4/9 Robban
5/9 Julia
6/9 Yasse
7/9 Carin (Som även är det beräknade datumet)
8/9 Jens
9/9 Håkan, Camilla
10/9 Johanna
11/9 Caroline
12/9 Martina
13/9 Emma
14/9 Sandra, Mamma
 
Det är sjukt spännande! Vem kommer gissa rätt? Jag hoppas ju självklart på att antingen Robban eller Julia lyckas pricka in... För vi är SÅ redo nu!

Av Sandra - 4 september 2011 10:35


Jag har märkt att de planer jag gör blir aldrig av utan ändras alltid. =P Vi skulle ju till Broderstugan och käka planka igår, men det blev tre rätters på El Patio med Jens och Johanna istället. Det var mycket trevligare! Dom väntar också barn, Johanna är väl i vecka 21 tror jag och har fått em liten kula, så fin! =) Herregud, det är sjuuuukt längesen jag var i vecka 21. Nu är jag i vecka 40 och bara väntar...


I alla fall! Efter middagen gick vi ner till Big Bowl, Kalle ville så gärna se ombyggnaden så det blev lite skitsnack med kollegorna och två öl till Kalle.


Gårdagen i bilder:

           

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards