Alla inlägg den 5 september 2011

Av Sandra - 5 september 2011 19:43


Snart är det dags för ett avsnitt Idol. älskar uttagningarna! Måste säga efter att sett premiären igår, att Alexander Bard är ju skitbra. Han säger som det är liksom! Inget sugarcoating här inte! Klockren! Men min favorit är och kommer alltid vara Anders Bagge. Han är som en stor gullig nallebjörn som inte räds för att gråta en skvätt och låta känslorna ta över honom. Sådana människor är asgrymma! Som lever för känsla och inlevelse och låter sig beröras utan att skämmas. Man kan säga att jag är en sån person. Oerhört känslostyrd i allt jag gör.


Så vi hissar Idol 2011's nya medlem Alexander Bard och självklart Anders Bagge.

       




Av Sandra - 5 september 2011 16:14

Nerbäddad i soffan. Lösgodis. Top Model. Behöver jag säga mer? Mer än så händer det inte heller! Jag hade hoppat på fantastiska underverk och en händelserik eftermiddag men icke. Jag mår som vanligt, inget avvikande alls. Jag funderar på om jag ska baka eller nåt. Jag är rastlös men vill ändå inte ta mig nånstans. Haha jävla latmask! Jag hinner nog med ett par filmer också. Älskar drama som får en att gråta typ. Så har ni några bra tips på det så snälla hör av er!! =)

Av Sandra - 5 september 2011 10:54


Okej, gott folk. Nu kommer jag skriva som det är. Familjemedlemmar kanske inte tycker är rolig läsning och så med detaljer men det kommer ändå ge er en bra känsla.


Det  verkar som att slemproppen släpper. Hela natten har det kommit en geggig, rosa, blodstrimmig massa. Inte som en klump utan det kommer lite pö om pö liksom. Och jag har haft sjuka menssmärtor att jag trodde jag skulle spy ett tag. Magen har dessutom också varit helt uppochner och jag har hört att det är vanligt att den "tömmer" sig innan en förlossning.


Just nu känner jag ingenting, SåKLART! Men nu känns det i alla fall som det händer grejer... Kan det inte sätta lite fart snabbare, kan inte vattnet gå eller nåt? GE MIG VäRKAR! GE MIG SMäRTA! Och dumma jag har berättat allt detta för Kalle som nu går på nålar och börjar bli irriterad att det inte händer "mer än såhär". Den mannen har noll tålamod, men det har visserligen inte jag heller.


Så nu väntar vi och hoppas på fler tecken på att det sätter igång! Vågar man ge sig ut på en fika eller nåt? Tänk så går vattnet mitt på Entré eller nåt? Jobbigt läge.. Men det är väl lika bra att sysselsätta sig. Detta kan ju ta hur lång tid som helst.


Anyway, håll tummarna!!!

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards