Alla inlägg den 12 september 2011

Av Sandra - 12 september 2011 21:30

Godkväll!

Jag lyckades banne mig ta mig lite tid att blogga lite!

Min kära man sitter med Loke i famnen och ger han lite mat samtidigt som vi tittar på lite tv... Tänk att något så enkelt kan vara så underbart mysigt.


Idag har vi varit iväg en sväng på Kalles jobb och hälsat på hans kollergor. Väl där fick vi även en jättefin bröllopspresent! En flaska Champagne som vi ska skåla med snart och ett presentkort på Cervera. Tack snälla alla!   


 

Vi hann även med en sväng inne på Big Bowl och säga hej snabbt till några av mina kollegor. Och herregud vad snyggt det blivit efter renoveringen! Ni måste verkligen besöka Big Bowl och den nya nattklubben!


Nu ska jag mysa ner mig hos min man och son i soffan och titta lite mer tv och hoppas på en lugn natt, God kväll!

Av Sandra - 12 september 2011 10:47

 

Godmorgon, eller rättare sagt, god förmiddag allihop!

Här sitter jag, helt ensam framför datorn, Kalle och Loke ligger inne i sängen och sover, vi har haft en fantastisk natt! Lilleman har verkligen sovit och det är fan guld värt! Nu börjar man bli människa igen ju!   


Nu tänkte jag bannemig kicka igång bloggen på riktigt igen! Jag hoppas att ni inte tappat intresset, och jag lovar att det inte bara kommer bli en mammablogg där jag enbart skriver om hur mycket Loke sover och vilken färg hans bajs hade idag. Men nån gång kommer jag.    Jag är ju för bövelen nybliven mamma...


Mamma. Hur galet är inte det!?

Jag har inte riktigt förstått det än, att den lilla guldklimpen som just nu ligger inne i sin pappas famn faktiskt är min son. Det var han som låg inne i min mage i 9 månader, sparkandes och hickandes. Helt otroligt och jag ska säga er att den kärleken man får till sitt barn är verkligen ovärderlig och villkorslös och så otroligt stark! Det kände jag redan när jag kände den allra första sparken i magen, det är obeskrivligt.


Detta är antagligen den bästa som hänt mig i hela mitt liv och kommer vara svårt att slå. Det kommer vara omöjligt. Jag mår så bra just nu! Och är så otroligt lycklig! Jag blir alldeles varm och geggig i hjärtat när jag tittar på mina fina pojkar som ligger och sover tillsammans. Min familj. Mitt allt!  



      Morbror Johan var på besök i fredags.   


Idag ska vi ge oss ut en liten sväng! Vi måste ju prova och se hur det känns. Det blir små ärenden, apoteket, fotografen och hämta bilderna, kanske en sväng till Kalles jobb och hälsa på. Men ingen brådska någonstans, vi har all tid i världen.


Vill även passa på att tipsa om min kusin Lisas blogg. Hon skriver om sitt liv när hon blev mobbad i skolan och kampen som matmissbrukare. Följ hennes fantastiska resa och låt dig beröras. Den här tjejen är Stark!


MissBigBen.devote.se

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards