Alla inlägg den 11 september 2011

Av Sandra - 11 september 2011 19:06

Idag har vi haft besök av min pappa och hans fru och min mamma och hennes Kent. En lång men jättemysig dag. Nu ligger Loke helt utslagen i soffan med mig bredvid och Kalle får passa på att spela lite. Jag hoppas verkligen på en lugn bebis i natt så både mamma och pappa får sova lite. För snacka om att man förlorar mycket energi! Man har aldrig riktigt uppskattat sömn direkt innan, men det gör man verkligen efter man fått barn. Och jag säger detta efter bara fyra dagar haha... Man kommer få uppleva ups and downs längs vägen. Och vi är riktiga rookies nu och har mycket kvar att lära oss men i slutändan är det alltid vi som vet bäst oavsett vad någon annan säger. Snart ska vi fixa ihop lite käk och se en film, det är vad vi orkar idag. Tyvärr blir bloggen lite tom nu ett tag tills vi kommit in i rutinerna här hemma, men håll ut! Snart kommer det nya kapitel här i livet och andra roliga saker att skriva och berätta om! Imorgon ska jag lägga upp en liten bildbomb på Loke för er som vill se och hur stor "skada" min mage fick ta under de här långa 9 månaderna. Ha en bra kväll!

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards