Alla inlägg den 22 september 2011

Av Sandra - 22 september 2011 18:35

Nu är hela lägenheten storstädad, middagen intagen och nu ligger lilla familjen Henriksson utslagna på soffan. Det ska bli skönt att inte göra ett skvatt resten av kvällen! Imorgon ska jag förhoppningsvis åka till Trelleborg och köpa pulver! För på måndag gäller det ju! jag har försökt komma i kontakt med dom som säljer det men utan vidare framsteg... Kanske lika bra att åka dit så det händer nåt!Och förresten så är vår lilla son registrerad nu! Erik Loke Henriksson. <3 jag har ju också nytt namn, Andersson är nu ett minne blott och nu kommer man heta Henriksson resten av livet. Så nu måste jag skaffa ett nytt Id kort också! Hur funkar det? nån som vet?

Av Sandra - 22 september 2011 16:00


Jag måste bara visa er ett sms jag fick igår av min fina vän, Johanna. Det värmde så gott i hjärtat när man betyder så mycket för någon.   


 

Av Sandra - 22 september 2011 11:31


Här sitter jag helt ensam. Kalle och Loke har gett sig ut på stan för olika äventyr så jag kan städa här hemma. Det blir alltid bäst när jag får gå banans själv här hemma och det tänker jag fan göra nu. Här är så otroligt rörigt, vilket det lätt blir när man blivit en till. Nappar, nappflaskor, trasor, barnvagn, babysitter, ersättning, ja allt ni kan tänka er ligger här och dräller överallt.


Så jag ska strax ta tag i det här men först ville jag passa på att tacka de som grattat mig på min 25-års dag igår! Tusen tack! Jag fick jättefina presenter också, av familj, vänner och jobb.


    Av min älskade pappa han hans underbara fru    fick jag ett presentkort på H&M. Tack snälla! Det är så välbehövligt!


Av jobbet fick jag en assnygg "Jelly Bean" skål!

Av min kära svåger fick jag ett par mörkblå Converse! Tusen tack, Erik! Du lyssnar verkligen när man pratar. hehe   


Emma & Fredrik gav mig ett presentkort på en ansiktsbehandling, snacka om att det ska bli skönt! Och en flaska Asti som jag ska slurpa i mig p lördag. Tur att det bara är 7% annars hade det blivit crazy!   


Jens gav mig en fin bukett blommor och mitt favorit choklad Marabou sensation, youghurt raspberry, som  nu ligger gott i min mage!


Så tack mina fina för presenterna!


Nu måste den här svensken ta tag i hemmet så jag blir klar nån gång ;)

Ha en fin dag!


Oh just det, måste visa lilleman när han ligger i sin vagga med en ny spelmobil som verkar göra succé! Tack Pillan för den och presenterna!!

   

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards