Alla inlägg den 2 september 2011

Av Sandra - 2 september 2011 17:30


Dags att uppdatera igen! Det känns som man bara bockar av och bockar av hela tiden...

När har du tänkt komma egentligen, Lilleman?


17/8 Fredrik    
25/8 Kalle    
28/8 Emma  
29/8 Robban   
31/8 Andy   
1/9 Fredrik   
2/9 Therese
4/9 Robban
5/9 Julia
6/9 Yasse
7/9 Carin (Som även är det beräknade datumet)
8/9 Jens
9/9 Håkan, Camilla
10/9 Johanna
11/9 Caroline
12/9 Martina
13/9 Emma
14/9 Sandra, Mamma
 
Jag tror inte han hinner komma idag, Therese! Men har vi tur prickar vi in i morgon, när ingen har gissat! Hade ju varit kanonas!

Av Sandra - 2 september 2011 11:47


Idag har jag varit och fikat! Otippat, va!?

Borde fan få stammiskort på Entré alltså... För jag orkar ju inte ta mig längre än så haha... Skönt att ha nåt sånt i närheten när man är i min storlek...   

Jag fick i alla fall med mig min svåger, Erik!

    


Sådana godsaker är det slut med sen!

Ikväll ska jag och min älskade man ut och roa oss, blir middag och bowling. Förhoppningsvis sätter värkarna igång efter lite ansträngning!   


 











Av Sandra - 2 september 2011 08:46

Godmorgon allihopa!

Jag har börjat bli riktigt duktig att stiga upp i en bra tid nu! Varje gång Kalle jobbar lunch stiger jag upp samtidigt som honom runt halv åtta tiden. Oftast för att jag är jättehungrig men nu kan jag tycka det är ganska skönt! Man får ju ut mer av dagen på ett annat sätt liksom. Sen är man visserligen döende vid 22 på kvällen för att man är så trött men det gör ju inget, bara bra!   


Åh, den senaste tiden har jag tänkt mycket på att jag vill göra om i vardasgrummet... Just nu har vi svart/bruna möbler från Ikea och ett vitt jättefint gammalt köksbord. Det känns inte helt rätt att blanda så... Så jag vill skaffa nya möbler, i vitt! Jag kan se det framför mig... Det hader varit sååå fint. Och sen vill jag ha en ny soffa. Den vi har är vit. Gör ALDRIG det misstaget och köp en vit soffa, det är ett helvete! Den är så smutsig och jag orkar inte tvätta den för det är ett jävla projekt... Så ska surfa in lite på Ikea och räkna lite... Om jag får sålt de gamla möblerna för en hyfsad peng så kanske jag kan övertala min man... ;) Det är ju trots allt han som har sista ordet när det kommer till ekonomin...   


Wish me luck! Just det, är det någon som behöver nya fina svart/bruna möbler så hör av er! Vi har en tv-bänk, soffbord och en mega bokhylla. Allt köptes i december så det är ju hyfsat nytt! Och en vit soffa som jag faktiskt kan tvätta så blir den som ny! :) Bilder kommer om ni är intresserade!

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards