Alla inlägg den 26 september 2011

Av Sandra - 26 september 2011 19:26


Idag började allvaret! Första dagen på pulver och de känns ändå rätt okej!

Jag har intagit två av tre och visst kurrar magen men det är bara att bita ihop.


Johanna är här och vi har mätt, vägt och fotat!

Mina siffror hittills är:


Startvik: 81,1 kg

överarm: 28,5 cm

Byst: 101 cm

Midja: 87 cm

Mage: 109,5 cm

Rumpa: 114 cm

Lår: 61 cm


Målvikten är ca 65 kg och jag har planerat att gå på pulver i 5 veckor och då är målvikten nådd!


      Ja, det är bara att acceptera. Såhär ser jag ut nu, men detta kommer vara ett minne blott snart! Detta kommer gå skitbra!


Wish me luck!


Av Sandra - 26 september 2011 15:23

Jaha, då var man mammaledig på riktigt nu då. Kalle stack nyss iväg till jobb efter tre veckors ledighet och det känns redan lite konstigt. Just nu ligger jag i sängen med Loke sovandes på mitt bröst och det är så himla mysigt! Nur det han och jag hela dagarna! =) snart kommer Johanna förbi. Då jäklar börjar allvaret på riktigt!

Av Sandra - 26 september 2011 11:57


Igår hade vi Lokes Farmor, Gammelmormor och Farbror på besök! Vi fick en massa fina presenter, tack så mycket för dom!   



             

Det var verkligen supermysigt och alltid lika roligt att träffa dom! Nu ska jag faktiskt "dricka frukost", pulverdieten börjar nu! =)

I eftermiddag kommer Johanna då vi ska vägas och mätas och göra förebilder. Allt dyker upp i bloggen sen så håll utkik!


Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards