Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Sandra - 25 oktober 2011 23:17

Ni har säkert märkt att jag bloggar mycket mindre nu för tiden och det beror lite på att min laptop nu har gått i graven. Den har tjänat mig i många år men nu var tiden inne. R.I.P Älskade laptop, förhoppningsvis kan jag ersätta dig inom snar framtid. Så just nu bloggar jag från mobilen och det SUGER verkligen! Bloggplatsen har sagt att dom ska lansera en bloggapp i oktober och jag längtar verkligen tills den kommer. För såhär kan jag inte hålla på, det går ju inte att lägga upp bilder på detta viset. I alla fall, idag har jag mått skumt. Jag tror det var nån vajsing med maten för Kalle mådde också konstigt. Jag lade mig i sängen med lilleman vid sex tiden och vaknade vid nio igen. Helt klubbad och sov som en stock gjorde jag! Antar att det tar på krafterna att vara igång hela dagarna och vaken halva nätterna. Jag har iaf hittat min outfit till halloween ;) kommer bli skitkul! Imorgon ska jag lägga upp lite bilder så kan ni få gissa ad jag ska vara... ;)Imorgon blir det även läkarbesök för både kig och Loke. Ska bli skönt att höra att allt står rätt till, förhoppningsvis! Nu ska vi mysa ner oss i sängen allihopa. Imorgon bitti blir det gymet! Godnatt!

Av Sandra - 25 oktober 2011 09:58


Snart ska jag & Loke ut på jakt efter en Halloween kostym till mig som jag ska ha på lördag. Jag tänker inte avslöja något än, det får ni se då! Men jag kan lova att den kommer bli skitbra haha... Det ska bli så jäkla roligt att jobba utklädd och se folks reaktioner!


Ikväll blir det träning igen, denna gången ska jag steppa upp det lite grand, köra så hårt jag bara kan. Men det känns som jag nog behöver lite hjälp att komma till nästa nivå.... Kanske ska boka in ett pass med en PT som kan ge mig hjälp och tips för att maximera träningen. Kalle kan ju sånt, men det är rätt svårt att vara på gymet samtidigt... 


Nä, nu ska Loke få käk sen pyser vi!

Jag måste bara visa vad jag blev bemött av i soprummet häromdagen...

Alltså seriöst, stackars sopgubbe. Han kommer fan få spel, det fick jag i alla fall...  

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards