Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Sandra - 5 oktober 2011 20:18


Puuh... Den här dagen har varit oerhört lång och rätt så händelselös. Jag har precis varit ute en liten runda med lilleman, blev bara ca 40 min då jag inte tycker om att promenera med Loke i vagnen ensam när det blivit mörkt. Vi bor ju i Malmö liksom...

När vi kom hem körde jag ett litet pass med mina gummiband, man får ju passa på när Loke powernappade.

  Nu känner jag mig taggad igen för tro det eller ej så börjar det kännas bättre i tån! Wopdifuckingdo, vad det var på tiden! Sjukt att efter en dag på antibiotika. Dunderpiller!!  

Så i morgon bitti blir det promenad i hyfsad rask takt med Emma, hon får köra vagnen så jag kan spurta!  

Och på kvällen när Kalle kommit hem tänkte jag bege mig till gymet, om det inte blir alltför sent dock. Nu ska det fanimej bli andra bullar!  

Av Sandra - 5 oktober 2011 13:38

Så. Nu har jag fått sova lite till och det hjälpte. Nu känner jag mig mycket bättre än innan, magen kurrar fortfarande dock. Lilleman har nyss slocknat och nu ska jag verkligen passa på att plocka undan lite här hemma och slänga i en maskin tvätt. Senare måste jag bege mig ner till Big Bowl - igen. Bara tredje dagen i rad jag är där... Haha, dom tycker säkert att jag är dum i huvudet som "hänger" där... Men så är det inte i alla fall! Jag måste prova ut en ny väst, den jag hade sist är nog för stor då jag var gravid. Eller rättare sagt, vi får HOPPAS att den är för stor annars får jag ångest.


Så nu har jag banne mig inte tid att sitta här och slöa, work work!

Av Sandra - 5 oktober 2011 08:57


Idag är ingen bra dag. Det känns som jag knappt sovit ett dugg, jag är så otroligt trött att jag håller på att bli galen... Fattar inte varför egentligen för att Lilleman har ju varit hyfsat lugn i natt.


Och hungern. Den har varken försvunnit eller avtagit. Magen kurrar sjuuukt mycket! Jag vet att det är de här dagarna jag måste ta mig igenom för sen blir det bättre. Men just nu känner jag för att gnälla av mig, sen kommer motivationen igen.


Och så har vi min helvetes jävla skit tå!! Ursäkta, men den har verkligen hindrat mig från att göra mycket! Jag har velat gå till gymet och träna, jag har velat ta dom där långa promenaderna i rask takt men det har bara inte gått! Så jag har gjort det bästa av det och gått ändå i ett par sandaler för att minska trycket men smärtan är ändå kvar. Såhär ville jag inte att det skulle bli. Jag vill ge ALLT vad jag har, men jag kan bara inte! Och nu har jag insett att jag måste ta de lugnt och vila tån så den läker för jag ska jobba på lördag. Och springa runt med nageltrång är bara inte på fråga.


Jag fick dessutom antibiotika som jag ska ta tre gånger om dagen i tio dagar, Jag vet inte hur det kommer påverka allt, men magen är i alla fall inte min bästa vän just nu.


Piss rent ut sagt. Så.

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards