Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Sandra - 22 oktober 2011 21:04


Yiiikes, jag hade helt glömt bort att blogga idag. Inte bra, nej nej. Jag har haft många bollar i luften idag, och det älskar jag. Det är roligt när man har mycket att göra hela tiden, jag tycker om att hålla mig sysselsatt! 


Jag var hos frisören i morse och fick klippt till burret på skallen, jag såg riktigt för jäklig ut helt enkelt. Den här gången blev det ännu kortare än vad jag hade det innan och jag trivs faktiskt jävligt bra i det! Sen fick jag även för mig att jag skulle bli rödtopp ovanpå det och det blev väl sådär. Jag fattar inte varför jag envisas med att vara rödhårig... Tycker det är sjukt snyggt, men det blev inte som jag hade hoppats på. Lite fläckigt, och mer rostbrun än rött. Nja, så jag ska färga om det, antingen redan ikväll eller i morgon kväll.


Vad tycker ni? Dålig bild jag vet...


 


Jag hann dessutom med att sola idag, äntligen! Det är lite lyx i vardagen att ligga där och steka, Man känner sig så fräsch sen när man har duschat och smort in sig.   



Jag har även haft en privat modevisning för mig själv idag. jag gick i genom min garderob, provade lite kläder och blev positivt överraskad! Det fanns ändå en hel del plagg som passar igen och det gjorde mig lite glad och stolt över mig själv. Dock passade inga av mina byxor, ÄN! Men det kommer dom snart att göra ändå, så jag fortsätter kämpa på.


Efter klädprovningen mötte jag upp Emma & Fredrik på Entré för en liten "fika". Te fick det bli, inga kakor här inte! NIX! Vi begav oss hemåt och lagade lite middag, Schnitzel med sallad,  mumma. Dom har nyss gått hem så jag har myskväll med en utslagen Loke. Han fick värsta skrikattacken innan så det var väl det som gjorde han trött.


Jag ska försöka komma i säng tidigt, för jag ska upp och jobba i morgon. Öppningspass med Mikaela står på schemat, ska bli superkul!


Ha en trevlig lördagskväll allihopa!      

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards