Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Sandra - 11 oktober 2011 21:44

Ja, det här trodde vi inte när vi vaknade i morse. Lilleman kändes ovanligt varm så vi tog tempen på honom och det visade sig att han hade feber. Så vi begav oss in till barnakuten där de tog en massa olika prover. Det visade sig att han har Urinvägsinfektion och var tvungen att lägga in honom för att ge honom antibiotika. Eftersom han är så liten ville dom ha extra koll på honom så det är därför vi blev inlagda. Vi väntar på provsvaren, och det kommer inom ett par dagar....Det är fruktansvärt jobbigt att se sin lilla såhär. Även om han inte verkar sjuk så vet man ändå att det är något son inte står rätt till och man känner sig hjälplös. Jag vill ju skydds min älskling från allt ont här i världen men det går bara inte. Jag tror att det är mitt fel alltihop, jag är nämligen skitförkyld så det är väl jag som har smittat honom. :(Nu går vi bara hoppas på att allt går som det ska... Så vi kan få komma hem igen. Jag avskyr sjukhus.

Av Sandra - 11 oktober 2011 07:06

Ja, inatt har jag inte fått mycket sömn. Nu börjar jag tröttna på det här, jag får nog prata med BVC om Loke.


Såhär är det, Loke ligger och gör konstiga ljud när han sover. Han gnyr. sträcker på sig, frustar och pustar som en häst. Men han gör det i sömnen! Och så har han hållt på mellan typ tre i natt till sex. Jag gick upp och matade honom vid sex, han somnade om efteråt och även då fortsatte ljuden. Det är först NU han ligger hyfsat tyst. Jag fattar det inte!? Såhär har han hållt på var och varannan natt sen han föddes. VARFÖR? Han verkar inte lida av det, men jag kan lova att mamma & pappa lider av det!


Jag är så trött nu. Jag sitter ute i soffan med MTV i bakgrunden och Loke sover gott i soffan. Jag skulle egentligen vilja gå in och lägga mig igen, men det känns inte schysst mot Kalle om Loke nu skulle sätta igång med sitt knorrande igen. Han ska ju jobba idag liksom... Jag får däcka här ute på soffan istället. Och inte nog med att man inte får sova så har jag blivit förkyld också. Ordentligt. Fantastiskt!

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards