Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Sandra - 13 oktober 2011 20:08


Som ni säkert läst har Loke legat inlagd på sjukhus de senaste två dagarna, men nu är vi i alla fall hemma igen. Det var en urinvägsinfektion, så han ska få pencillin i fem dagar sen ska han förhoppningsvis vara frisk. Stackars liten. Nu har han även fått lite hosta också... Jag måste hålla ett öga på honom att han inte verkar hängig och att han inte har feber för då får vi åka tillbaka till Barnakuten igen... Håll tummarna att han slipper....


     


Ikväll skulle jag egentligen plockat undan och städat här hemma inför helgen men jag är heeelt slut så jag skiter fan i det ikväll. Dessutom så vill Loke ligga intill mamma och mysa hela tiden så det blir ändå inget gjort. Kalles föräldrar kommer ner i helgen och Loke ska få träffa sin farfar för första gången! Så vi ska bjuda på middag på lördag till hela familjen och det ser vi mycket framemot!


Från en sak till en helt annan!

Jag har gått på att köpa en tandblekningsborste!

"Blue Illume" heter den och det sägs att den ska bleka dina tänder under tiden du borstar dom. Jag får testa ett par veckor eller nåt och sen lägga ut bilder på resultatet så får vi se om dom blänker!

   

Fick tipset från kollegan Sara Jönnson, aka, Big Brother Sara, och hennes tänder var verkligen shiny så jag hoppas hoppas!


Jag har även slutat med pulverditeten nu och påbörjat LCHF-metoden. Känns helt okej, men jag är nervös att jag inte ska gå ner i vikt mer... Jag vet ju liksom att pulvret fungerar, det vet jag ju inte med den andra metoden... Men på måndag är jag förhoppningsvis frisk så då blir det gym igen!





Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards