Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Sandra - 21 oktober 2011 16:25

Ja det är bara några ord som beskriver hur jag känner mig idag. Snart har jag gått en vecka med att äta minimalt med kolhydrater. Alltså inget; bröd, pasta, potatis, ris, mjöl etc etc. Och jag ska säga er, jag blir ju inte mätt direkt. För stunden men sen kurrar magen igen... Men jag antar att man vänjer sig. Jag ska fixadetta! Glöm att jag ger upp, icke!! Det är fortfarande inte så kul att de sig själv i spegeln... Det som jag tycker är jobbigast är att sånt här tar tid. Och jag har världens sämsta tålamod. Men vips så har det gått ett halvår och sommarn närmar sig och då ska jag för första gången i mitt liv känna mig snygg i bikini!! :) Jag har även hunnit träna tre dagar denna veckan hittills och idag känns det extra mycket i kroppen! Träningsvärken blir bara värre under dagen och jag vetifan om jag ska träna ikväll eller inte. Kroppen ska ju inte ta för mycket stryk, jag måste ju kunna träna liksom! Na, blir nog en lugn kväll. Tänkte gå och sola däremot, för nu börjar jag bli blek igen haha och det funkar inte för mig! På tal om nåt helt annat så ska jag jobba löp inhalade på söndag! Ska bli roligt och förhoppningsvis blir det mycket i nästa vecka också. Få in lite extra cash helt enkelt! :) Nä nu ska jag mysa med min lille son. Trevlig fredagskväll på er!

Av Sandra - 21 oktober 2011 08:08


Igår var jag och tränade med Julia som skulle drilla skiten ur mig.. Det blev inte så hemskt mycket drillande, för jag pallade ju knappt hälften av vad hon gjorde. Snacka om att jag är otränad, men det finns ju bara ett sätt att ändra på det och det är ju att fortsätta träna! Men i alla fall så lyckades jag få den sjukaste träningsvärken i benen... Snacka om att man är skakig idag haha...

Men det var riktigt skönt och när jag kom hem mös jag ner i soffan och käkade lite kvällsmat. 


   Ja, och idag är det fredag! Trött är jag... Loke är pigg som vanligt haha... Det blir nog inte att göra allt för mycket idag... Känner inte riktigt för det. Så vi ligger nog och myser i soffan istället! Dock måste jag boka in tid för klippning... Jag ser ju för jäklig ut!


 


Kanske en runda till gymmet ikväll...   

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards