Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Sandra - 1 oktober 2011 23:29


Nu är jag frustrerad på riktigt!

Jag hade ju som mål att gå minst 10 000 steg om dagen och det gick bra i början på veckan, men sen började ju min tå spöka. Eller rättare sagt, blöda, vara och göra allmänt skitont. Så jag har helt enkelt inte kunnat trycka ner foten i ett par skor utan att gå som ett cp. Och detta har ju i sin tur resulterat i sjukt låga antal steg! Jag fick visserligen en liten promenad idag med det är LåNGT ifrån det Jag vill uppnå med det här.


Jag är så otroligt taggad över att gå ner i vikt och göra det ordentligt men det här sinkar mig otroligt. Man anar inte hur sjukt beroende man är av sina fötter! Jag kan ju visserligen cykla och crosstraina utan problem.. Så jag borde nog gå och fixa det där gymkorten nu istället för att vänta på Läkarens OK. Det underlättar ju lite i alla fall för mig tå och även om det kanske tar lång tid att läka så kan jag ändå cykla och crosstraina utan att det är för tungt för både mig och tån. Japp, på måndag blir det till att fixa gymkortet så jag kan komma igång ordentligt här.


Maximal otur att motivationen är som högst nu och så sinkar smärtan mig. Men jag får bara se till att hålla mig såhär taggad hela tiden så kommer det gå susen.



Av Sandra - 1 oktober 2011 19:48


Jag önskar att jag kunde hoppa fram typ tre månader i tiden... Jag önskar att dom där 15 kilona försvinner fort! Just nu känns det oerhört långt borta, men jag vet att så länge jag fortsätter kämpa så kommer jag snart nå mitt mål. Ingenting är gratis och den här gången är jag villig att betala, jag ska nå mitt mål och jag kommer kämpa!!


Om jag känner att motivationen tryter så är det bara att öppna garderoben. För där hänger alla mina fina kläder. SOM INTE PASSAR! Och det vill jag verkligen ändra på, jag vill kunna bära vartenda plagg och känna mig snygg igen. För det gör jag inte alls just nu...


Men jag kämpar på! Snart är dag sex avklarad utan större problem!

Av Sandra - 1 oktober 2011 07:48


Loke var inte alls intresserad av att sova mer för idag efter den senaste matningen. Och han är bossen liksom så det var bara att stiga upp!

Så jag satte honom i Babybjörnen och han är fortfarande lika superpigg. Gullunge!   

Tyvärr är videon inte rätt vänd, men det får gå.



 

Så här sitter vi och lyssnar på mysig morgonmusik och snackar lite skit.   

Vad ska vi göra idag då?

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards