Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Sandra - 19 oktober 2011 16:50

Idag är det sex veckor sedan vår fantastiska son kom till världen. Det har varit dom bästa veckorna i mitt liv och livet blir bara bättre och bättre. Kärleken till sitt barn är obeskrivlig. Jag kan inte säga mer än att jag älskar honom så mycket att det gör ont. 

  

Loke är en riktigt pigg liten kille. Och glad dessutom! Han är så lugn och fin alltid och verkar inte ha några bekymmer alls i världen. Jag lyckades ta några otroliga kort på honom när han låg i sin spjälsäng och lyssnade på musik från hans sängmobil.


     



  

Av Sandra - 19 oktober 2011 12:50

Det blev bara en kort promenad idag... Efter en kvart fick jag konstigt ont u magen så det blev att vandra tillbaka. Tur var väl det för nu öser det ner utanför. Jag är inte den som sitter inne och häckar bara för att det regnar, det finns ju EEG kläder liksom. Men jag var redan ute och hade ing med mig så tur jag hann hem. Nu sitter vi i soffan och myser. Loke är så förbaskat förkyld och han låter som en grymtande gris när han andas för allt slem han har i halsen. Jag vill bara att han ska harkla sig! Stackare... Vill ju bara få bort det åt honom. Älsklingen är dessutom sex veckor gammal idag! Tiden går snabbt... <3

Av Sandra - 19 oktober 2011 10:04

  Kan jag slå detta idag? Ska göra mitt bästa!

Av Sandra - 19 oktober 2011 09:14


Vi fick faktiskt sova lite till! Jag vaknade igen halv åtta av att lillen började knorra. Så det var bara att stiga upp. Till min stora förvåning var Kalle inte hemma! Han hade tydligen stuckit till jobbet redan 06.40 Fyy... stackare som ska jobba hela dagen och hela kvällen... 


Det ser ut som det ska bli najs väder idag! Då ska vi banne mig ut med barnvagnen och promenera. Det blir ju inget gym idag, men det är rätt skönt med en dags vila. Imorgon blir det ju köttepass med Julia, ska bli kul som fan. 


Får se vad vi hittar på idag.. Ikväll ska vi i alla fall hem till min bror! Han har bott i Malmö sen i somras typ, och jag har fortfarande inte varit där och hälsat på... Sjukt dåligt egentligen. Men vad ska vi göra fram tills dess... Kanske överraska mamma på jobbet? DET hade varit kul... Måste dock luska lite i det först, inte så bra om dom har fullt upp... Haha, hoppas hon inte läser detta nu! Korkat av mig...


Jag tänkte bjuda på ett litet klipp på Loke! Han gör inget speciellt, utan han är bara jävligt söt. 

Njut!   



   (Fattar inte varför klippen lägger sig på sidan... Sjukt störigt, men det får gå ändå!)

Av Sandra - 19 oktober 2011 05:14

Jag är fan glad! Trots att jag fått gå upp och mata lilleman kvart i fem, men han har faktiskt sovit från 23.30 till 04.30 Och det är en bedrift. Nu är han mätt och belåten och ser väldigt trött ut så han somnar säkert on igen. Vi får ha soffmys tills han däckay totalt, sen ska jag också däcka! Vi ligger ute i soffan idag för Kalle behövde en hel natts sömn. Han mådde riktigt dåligt igår och idag måste han jobba långpanna oavsett om han mår dåligt eller inte. För jävligt när det är så... Så jag och Loke är ensamma hela dagen. Så vad ska vi hitta på...? Förmodligen plocka lite här hemma... Jag hade velat träffa min bror men han är omöjlig att få tag på! Så Johan, läser du detta, hör av dig!!! ;) nu sover plutten så då ska jag också passa på! God morgon!

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards