Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Sandra - 6 oktober 2011 16:03


Idag har Camilla & Perla varit på besök hos mig och lilleman! Det är sjukt kul att träffa henne, får bara se till att ses lite oftare. =) Hennes lilla Perla är så himla söt, och oerhört livfull haha. Det var verkligen en inblick i hur det kommer bli i framtiden med en liten ettåring springandes runt överallt och vill titta på all. Med fingrarna. Haha, mig stör det absolut inte, det är bara att man måste vara uppmärksam hela tiden och det är verkligen Camilla! Jag är imponerad! Jag är fortfarande lite otränad när det gäller sånt men vår tid kommer.  


     


Lilleman har varit superlugn och glad idag! Inga sura miner än så länge. Nu har han somnat i soffan igen, efter att ha varit vaken och aktiv ett tag. Och gott folk jag kan svära på att jag fick ett leende! Inte ett sånt där omedvetet leende utan en bekräftelse på att han såg mig och log! Och inte lite heller, så fruktansvärt fint det var. Hoppas bara på att man får fler snart. Det är så roligt att följa hans utveckling så nära som jag gör. Man vill vekrligen inte missa något!  


Kalle jobbar sent idag också. Och jag sparar gymet tills i morgon när vi har gott om tid istället. Ikväll får det bli en liten solning, om det inte blir för sent alltså... Jag saknar honom så mycket... Det är inte roligt att inte träffa varandra på 13-14 timmar liksom. Men bara idag och sen slutar han 16.30 i morgon och är ledig hela helgen. Gotta love that!


Av Sandra - 6 oktober 2011 11:30

  Med en hint av ett smile. 


Fyra veckor har gått. Det är fortfarande lite ofattbart att han faktiskt är här. Som vi har längtat och nu är vår lilla familj komplett och jag är så glad. Han är det bästa som nånsin hänt oss och jag kan inte tänka mig att leva utan honom. Jag är Så stolt! Han är ju det finaste som finns och han är vår. Obeskrivlig lycka.

Av Sandra - 6 oktober 2011 09:37

Morgonpromenaden blev av trots en jobbig natt, men det var skönt. Kvart i åtta gav vi oss iväg ut i höstrusket, jag, Loke & Emma. Regnskydd på vagnen fick det bli men det kom aldrig direkt nåt. Men det ser ut som att det ska bli en ordentlig höstdag idag. Det tycker jag om, det är mys det.


   

Lite trötta men nu känns det kanon! Tack Emma för att jag har dig så vi kan gå våra promenixer och snacka skit!   


Idag ska vi förhoppningsvis träffa Camilla & Perla! Ska bli superskoj, då vi inte setts sen jag var gravid. Sen ska jag och lilleman ut på en massa ärenden som måste göras...

Ha en bra dag!

Av Sandra - 6 oktober 2011 04:52

...som man nästan aldrig får nu för tiden. Jag har spenderat de tre senaste timmarna i sängen med att lyssna på lillemans fnysningar, frustande och konstant skruvade och det har gjort mig totalt vansinnig!!! När man är såhär trött tappar man lätt tålamodet därför går jag in här och skriver av mig stället. Jag menar, varför kan han inte ligga lugnt och tyst när han sover?! Så nu är det dags för mat igen och snälla rara älskade Loke, somna efteråt!!

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards