Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Sandra - 14 oktober 2011 08:26


Herrejesus, vad jag är trött idag!

Loke har sovit tillsammans med mig i sängen i natt, stackaren har legat och hostat och nyst hela natten typ. Kalle fick ta soffan för han kunde helt enkelt inte somna, Jag har legat som en klubbad säl, jag har till och med somnat under tiden jag har matat lilleman. Nu har han precis ätit igen och nu sover han... Jag funderar på om jag också ska passa på att sova men jag har ju så jävla mycket jag ska hinna med idag,,,

  • Städa hela lägenheten
  • Tvätta
  • Handla glömda varor
  • Baka  en lchf-kladdkaka

Detta skall göras samtidigt som

  • Loke skall matas, rapas, mysas, bytas, snackas.
  • Koka vatten och blanda ersättning
  • Laga lchf måltider till mig

Med andra ord, full rulle och inte en sekund över till att sitta här och slöa egentligen! Men jag måste fan få vakna till liv först... Om det nånsin kommer ske idag...


  Såhär fin frulle fick jag på sjukhuset igår! Men i fortsättningen blir det andra bullar för mig! Eller rättare sagt, inga bullar alls! Nu ska jag leta upp ett bra frukost recept. Ha en trevlig helg!





Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards