Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Sandra - 27 oktober 2011 17:11

...är jag ute i god tid! Vilket kanske anses som en bra egenskap men jag blir uttråkad. Jag börjar jobba klockan 19 och innan dess ska jag hämta biobiljetter till den senaste Twilight, köpa en vinterjacka och köpa mellanmål till jobb. Det kanske är dags att gå då egentligen... Ja, lika bra. Kom ner till Big Bowl vetja, då fixar jag en go drink i nattklubben! Ha en trevlig kväll!

Av Sandra - 27 oktober 2011 10:00




Här kommer en liten

ledtråd till min Halloween outfit...

Vad tror  ni...?  







Av Sandra - 27 oktober 2011 06:12


Ja, det är min Loke det!

När klockan var 05.10 bestämde han sig för att nu har jag sovit vad jag ska! Och nu är han superpigg, sitter i min famn och jollrar och skriker till, inte för att han är ledsen, han provar bara vad han kan göra, och han blir lika förvånad själv varje gång. Haha... sötgöte. 


Igår kom Kalle hem sent. Hans nya spel (Battle Field 3) släpptes och självklart hade Webhallen nattöppet för alla spelnördar som helt enkelt inte ville vänta tills 10.00 Så Kalle gick dit och blev bemött av den längsta kön... Herregud alltså, att folk köar mitt i natten för ett jädra tevespel! Så ni kan ju gissa när Kalle gick och lade sig... Haha typ precis. Men det är ju hans hobby, och det har jag ingenting emot!  


   


Ikväll ska jag jobba minsann, det ska bli roligt! Så kom förbi Big Bowl så blandar jag ihop en smarrig drink! 

Nu ska jag passa på att betala räkningar, wopdido!

Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards