Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Sandra - 16 oktober 2011 20:45


Oj, alltså snacka om att jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna!  Jag har helt enkelt inte haft tid, då jag har haft tusen saker att göra... Sjukhusvistelsen gjorde att jag kom back två dagar. Men nu är allt som skulle fixas fixat och nu är det bara att börja om från början igen. Åh, vardagsliv, det är väl underbart?!



I helgen har vi haft Kalles föräldrar här på besök. Och Loke fck träffa sin farfar för första gången.   

Vi bjussade på middag, det var en mycket mysig kväll!

Idag var vi uppe i ottan med vår pigga piggelin till son, och jag begav mig till gymet. Yep! Ni läste rätt! I am back on track! Nu blir det gym varannan dag, kanske varje dag till och med! Jag ska verkligen komma in i detta nu och börja bränna fett! Beach 2012 är det som gäller! I morgon börjar även allvaret med den nya dieten och det ser jag framemot. Det är ju lite svårare än pulver såklart och det krävs ju en del planering.


Sen gav vi oss ut i solen på en härlig promenad, fikade med Fredrik & Emma och sen hem igen då pappa och Tesse kom på besök. Nu ligger vi i soffan, utslagna och mätta och njuter av söndagskvällen tillsammans. Underbart, jag älskar livet just nu.


     


Presentation


Bloggar om livet som nybliven mamma, blivande träningsfreak och shoppoholic.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards